У київському метрополітені 13 липня на багатьох станціях вишикувалися величезні черги до кас і автоматів поповнення безконтактних карток. Це пов'язано з подорожчанням проїзду, яке стартує в суботу, 14 липня. Однак ті поїздки, які записані на карти ще за старою ціною, все одно діятимуть, повідомила прес-секретар Київського метрополітену Наталія Макогон в Facebook.

"13 липня при поповненні карти метро на 50 поїздок кожна коштуватиме 4,50, а вже завтра – 6,50 гривень. Вмикайте калькулятори, вважайте свою економію грошей і часу", ― написала Макогон.

Можливість довше їздити за старою ціною викликала ажіотаж у пасажирів: на багатьох станціях люди змушені стояти в довгих чергах за проїзними квитками.

Популярні новини зараз
Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень
Показати ще

Як відомо, з 14 липня у Києві зросте вартість проїзду в комунальному транспорті. Заощадити на дорозі можна буде за допомогою проїзних і безконтактних карток в метрополітені: якщо купувати від 10 і більше поїздок, діятиме система знижок.

Слідом за підвищенням тарифів комунального транспорту таке ж рішення прийняли і приватні маршрутні таксі: вартість проїзду підвищиться на кілька гривень.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що кияни придумали, як заробити на жадібності Кличко. З 14 липня суттєво подорожчає проїзд у всіх видах громадського транспорту. Але навіть студенти знаходять способи обійти нові тарифи і "підзаробити" на жадібності столичних чиновників. Наприклад, вони часто беруть звичайну пластикову картку в метро, поповнюють на 100 поїздок, а коли проїзд дорожчає, просто її здають. Так звана компенсація за новою ціною.

Нагадаємо, ще 10 років тому жетон у метро коштував всього 2 грн, а квиток у тролейбусі – 1,5 грн. До 1996 року в Україні ще діяли купоно-карбованці, була шалена інфляція, а гривню ввели в ужиток тільки у вересні 1996 р. Тоді проїзд у київському громадському транспорті коштував всього 20 копійок, а середня зарплата по країні на той час становила 126 грн. Тобто на одну поїздку доводилося витрачати 0,15% заробітної плати.