Чергова жертва Uber Олена Ситник поскаржилася на службу таксі в Facebook.

У Києві водій таксі Uber не захотів везти Олену без поважної причини, висадивши з машини.

"Обуренню немає меж !! Вранці рано треба їхати в лікарню, викликаю Uber. Приходить смс - буде через 8 хв., Приїжджає через 2, повідомляє - я через пару хвилин виходжу, сідаю в машину, кажу доброго ранку, посміхаюся. А він мені виходьте, я вже скасував поїздку! Ви спізнилися! ", - пише жінка.

За словами Олени, таксист знав про виїзд заздалегідь. Вона замовляла машину на 7: 35-7: 50 і вийшла жінка о 7:40. Також їй прийшло попередження від компанії про додаткову оплату за простій понад двох хвилин.

"Я говорю, я заплачу, мені в лікарню треба. Він каже - ні, виходьте. Я звичайно вийшла, почала швидко шукати іншу машину. В цей час з мене списують 40 грн за скасування поїздки, а водій стоїть біля мого будинку і посміхається" , - зазначила киянка.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень
Показати ще

Крім того, вона запевняє, що чоловік простояв ще хвилин 15, поки жінка його не сфотографувала. Після, клієнтка написала в Uber скаргу, щоб "таке чмо не псувало більше нікому життя".

"Ми розуміємо, що несподівана оплата скасування поїздки може виявитися неприємною для вас. Ми компенсували плату за скасування Uber-кредитами (валюта всередині системи, 1 кредит = 1 грн.). Кредити вже зараховані на ваш акаунт і можуть бути застосовані до оплати наступної поїздки. Ви можете активувати/деактивувати їх дію в меню "Способи оплати", перш ніж замовляти поїздки. На підставі ваших коментарів ми залишили зауваження в акаунті водія, щоб мати можливість стежити за рівнем сервісу, який надає Денис. Бажаємо приємних поїздок з Uber!", - відгукнулися в службі підтримки Uber.

Користувачів мережі обурило зухвала поведінка таксиста.

"На обличчі конкретно цього водія великими буквами написано, що теорія Ламброзо працює. Мені з Uber в більшості випадків щастило, хоча в одну з останніх поїздок водій був чи то упорот від природи, чи то під кайфом. Помітила тільки в дорозі на жаль. А різні трабли з таксі були всюди, крім VIP служб. Якщо треба кудись конкретно і без запізнень - тільки ліцензовані служби викликаю", - прокоментувала Тамара Ткаченко.

Користувач Юля Лантух розповіла, що стикалася з подібним хамством в Uber. Жінка спустилася з коляскою і двома дітьми, а за п'ять хвилин таксі виїхало. Служба додала 40 гривень до наступної оплаті.

Раніше портал «Знай.ua» писав, що в Києві таксист заборонив дитині з інвалідністю з'їсти печиво і висадив його з матір'ю на півдорозі.