Чергове унікальне відкриття зробили археологи з Китаю. Під час розкопок стародавньої гробниці дослідникам вдалося виявити копію Теракотової армії в мініатюрі.

За даними видання Live Science, мініатюрна копія знаменитої знахідки складається з колісниці, сторожових башт, а також фігурок піхоти і кавалерії. Вчені впевнені, що вік цієї знахідки складає 2100 років.

Мініатюрна армія не така численна. У ній кілька сотень вояків, на відміну від війська часів Цинь Шихуанді, що складається з 8 тисяч скульптур. Крім того, за попередніми оцінками, свіжа знахідка молодше "старшої сестри" приблизно на 1 століття.

Висота фігур воїнів у цій знахідці становить не більше 140 см, порівняно з воїнами теракотової армії, які були виліплені в натуральну величину.

Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Наукові експерти стверджують, що можливо, судячи за масштабом і формою знахідки, неподалік є місце поховання.

Виявлені ними транспортні засоби, кавалерія, 300 піхотинців у формі квадрата раніше використовувалися для поховання царів або держслужбовців. У південній та північній частині розташовані вершники, музиканти, вози з волами, захисні споруди.

Дослідники припустили, виходячи з розмірів, вік і місце знахідки, що мініатюрна копія Теракотової армії була створена з тим, щоб поховати сина імператора У-ді Лю Хуна, який правив з 141 по 87 роки до н. е. Але в 1970 роки, у зв'язку з будівництвом залізниці, поховання зруйнували.

Знаменита знахідка –Теракотова армія першого імператора, що складається з теракотових статуй воїнів в повний зріст, поховання якої знаходиться біля мавзолею Цинь Шихуанді.

У 1974 році В Китаї селяни, при розкопках колодязя в провінції Шеньсі, несподівано знайшли теракотову армію. Після чого археологами протягом 5 років було знайдено і відреставровано менше тисячі глиняних скульптур. Теракотова армія налічує всього 8 тис. скульптур.

Фахівці підрахували, що для відкриття гробниці імператора, який будучи за життя побудував величезну підземну імперію, знадобиться близько 200 років. В гробниці було знайдено також незвичайної форми будівлю.

Нагадаємо, на Арабатській стрілці (Херсонська область) було знайдено стародавнє поховання воїна.

Як повідомляв портал "Знай.uа", вчені провели ряд досліджень, в результаті яких їм вдалося розкрити таємницю походження скіфів, сарматів та інших кочівників залізного століття. Відкриття вдалося зробити завдяки ізотопному і генетичному аналізу останків.

Також "Знай.uа" писав, археологи в Греції на Пелопоннесі виявили руїни міста Тенея. За попередніми даними, мова йде про поселення 13-12 століть до нашої ери.