Унікальні твори мистецтва, міста, руїни, інтригуючі рідкісні гробниці і дивні скелети, знайдені археологами – все це дозволило дізнатися про прадвню цивілізацію цікаві подробиці.

Імена амазонок

Дослідники протягом багатьох років намагалися розгадати дивні написи на багатьох давньогрецьких вазах. На них були зображені амазонки, жінки-войовниці з царства скіфських кочівників біля Чорного моря. Біля цих жінок були написані якісь слова грецьким алфавітом, які не мали ніякого сенсу грецькою мовою.

У 2014 році вчені здійснили прорив. Ретельне дослідження показало, що на вазах також зображені боги, поруч з якими написані їхні імена. Це означало, що біля амазонок також написані їхні імена.

Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Вчені спробували фонетично перекласти написане. Вийшли цікаві імена, наприклад: "Не збивай з пантелику", "Принцеса", "Гарячі боки", "Клич битви" і "Гідна обладунку".

Дивні гомініди на Криті

В 2017 році на острові Крит були виявлені скам'янілі сліди. Вони належали створынню на двох ногах. Сліди вказували на те, що це був гомінін. Ці примати були ближче до людей, ніж мавпи. Але істота, яке ходило на Криті 5,7 мільйона років тому, викликало шо в наукових колах.

Адже офіційно перші гомыныни в даному регіоні з'явилися мільйони років тому. Але дана істота прогулювалися по Криту за два мільйони років до найстарішого визнаного скам'янілого сліду гомініна, який був знайдений в Танзанії.

Незаймана мінойська могила

В 2018 році на Криті авто провалилася під землю, коли власник машини заглянув в дірку, то був вражений, побачивши останки чогось стародавнього далеко внизу. Археологи, які прибули до місця події, були в захваті.

Це виявилося незайманою мінойської могилою (1400-1200 р. р. до н. е..). Велика частина історії мінойської культури залишається повною загадкою. Це робить будь-яку археологічну ділянку, яка не була розграбована, дуже цінною.

Ця гробниця була вирізана з вапняку під землею і складалася з трьох камер. В них знайшли два ларнакса (глиняних саркофага з рельєфними деталями), в кожному з яких лежали останки людини. Поряд з ними в могилу помістили розфарбовану високоякісну кераміку, у тому числі 14 амфор.

Доказ багатства Тенеї

В 2018 році археологи виявили кладовище за межами Тенеї і сім гробниць. Якість похованих всередині товарів свідчило про те, що Тенея була маленькою, але багатою.

Поруч із мертвими знайшлися кільце, прикрашене зображеннями єгипетських богів, безліч прикрас із золота та бронзи, вази і монети.

Коли археологи повернулися на місце розкопок в жовтні, вони зробили знакове відкриття — руїни житлових будинків, які опинилися теж досить багатими.

Пивоварні заводи бронзового століття

Як відомо, давні греки любили вино, і не існувало жодних доказів того, що вони використовували будь-який інший алкогольний напій. У 2018 році археологи виявили руїни, які змінили історію алкоголю в Греції. Були виявлені докази, що греки пили пиво.

Збереглося безліч артефактів, деякі з яких несподівано змусили археологів припустити, що дані ділянки були пивоварними заводами. Цю здогадку підтвердила знахідка залишків згорілих зернових злаків, а також чаш для пиття.

Нагадаємо, дослідникам вдалося виявити напис на стіні будинку, який допоміг назвати точну дату виверження Везувію.

Як повідомляв портал "Знай.uа", стародавній Рим прославився сильними воїнами, величною архітектурою, геніальними мислителями і справедливим законом. Але поряд з гуманістичними догмами все ж затесалися немислимі, за сучасними мірками правила і заборони.

Також Знай.uа" писав, під час вивчення останків загиблих у результаті виверження вулкана Везувій в 79 році нашої ери вчені відкрили сенсаційну правду.