Буквально нещодавно вченим вдалося з'ясувати, яке призначення мали кам'яні статуї, які розташовані на острові Пасхи. Виявилося, що скульптури, виготовлені в свій час аборигенами з вулканічних порід, вказували жителям на джерела питної води. Про це передає PLOS ONE.

Примітно, що знамениті статуї датовані 1250-1500 роками. Більшість з них розташовано саме по периметру острова.

До цього серед археологів і науковців існувала думка, що статуї мали ритуальне значення для стародавніх мешканців острова. І тепер вчені розгадали таємницю за допомогою зіставлення гідрологічних даних про джерела прісної води на острові з розташуванням статуй.

У результаті досліджень з'ясувалося, що місцезнаходження статуй практично збігається з джерелами. За словами вчених, статуї знаходяться безпосередньо поруч із джерелами, а там, де їх немає, немає і статуй.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Раніше ми писали про те, що дослідники, які вивчали життя черниць, які проживали в монастирі Дальхайм на німецькій землі Рейнланд-Пфальц знайшли дорогоцінний лазуритовий пил на зубному камені.

Очевидно, жінка була художницею, яка малювала мініатюри в рукописах, а фарба потрапила на зуби, бо як інші її колеги вона облизувала пензлик, щоб її кінчик залишався гострим.

Нагадаємо, що група археологів натрапила на зуби древньої людини на території Арктики. Як зізнаються самі дослідники, знахідка стала справді сенсаційною. Цим решткам майже 4000 років.

Як повідомляв портал Знай.uа, група археологів в іспанському місті Аїн біля Валенсії виявила меч епохи середньовіччя, який чудово зберігся, незважаючи на свій солідний вік.

Також портал Знай.uа писав, міжнародна група дослідників проаналізувала ДНК 151-ї мумії з археологічного району Абусирі ель-Мелек. Ця територія розташована вздовж Нілу в Середньому Єгипті. У дослідженні беруть участь мумії віком 1400 років до н.е. – 400 років н.е.