Буквально нещодавно в ході робіт по очищенню від грунтових вод храму Ком-Омбо у місті Асуан на півдні Єгипту археологи натрапили на статую тварини з тілом лева і головою людини — Сфінкса.

За словами генерального секретаря Вищої ради старожитностей і доктора Мостафи Візірі, виявлена статуя, швидше за все, відноситься до епохи Птолемеїв (331 рр. до н. е. — 31 р. н. е.).

Сфінкс

Також варто уточнити, що два місяці тому в цій же частині храму було виявлено два рельєфи, на яких зображений король Птолемей V.

В подальшому, як заявив Абдель Монейм Саїд, генеральний директор організації "Асуанські давнини", археологи проведуть ретельну експертизу для збору більш точної інформації про незвичайну знахідку в Єгипті.

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Виняток із правил: хто з українців може законно не платити за доставку газу Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким

Раніше повідомлялося, що група археологів натрапила на зуби древньої людини на території Арктики. Як зізнаються самі дослідники, знахідка стала справді сенсаційною. Цим останкам майже 4000 років. Завдяки їм вчені можуть довести факт міграції древніх людей з Азії в Америку.

Найважливіше в цій знахідці те, що зуби належать представникам народу, який відомий археологам як стародавні берингійці. Ці стародавні берингійці існували 9000 років тому, до віку екземпляру Трейл-Крик, і це населення, яке зберегло свою індивідуальність і цілісність.

Нагадаємо, що не так давно вчені розібралися, в чому ж насправді полягає секрет мумії маленької дівчинки Розалії, яка стала відома завдяки своєму вмінню час від часу відкривати очі.

Як повідомляв портал Знай.uа, вченим вдалося з'ясувати, яке призначення мали кам'яні статуї, що розташовані на острові Пасхи. Виявилося, що скульптури вказували місцевим аборигенам на джерела питної води.

Також портал Знай.uа писав, що молекулярні біологи з Великобританії створили нову методику аналізу геному, яка дозволяє дуже точно оцінювати ДНК, успадковане від різних прадавніх популяцій людей.