Художниця Фріда Кало писала зачаровуючи картини, які стали відомі завдяки її власній особистості, яка відбилася на полотнах. Її творчість завжди граничила з автопортретным мистецтвом і візуальною міфологією. В її картинах перемішалися історії особистих мук і породжені підсвідомістю сюрреалістичні видіння. Про це повідомляє Сameralabs.

Сьогодні її картини висять у кращих музеях світу, а на аукціонах продаються за мільйони доларів. Однак, незмінний інтерес викликає не тільки творчість, а й особисте життя художниці.

15 квітня двадцять п'ять любовних листів, написаних в період з серпня 1946 року по листопад 1949 року, стали головними лотами аукціонного дому Doyle New York. Більше 100 сторінок листування зберігав Бартолі до самої смерті в 1995 році, потім кореспонденція перейшла в руки його сім'ї.

Популярні новини зараз
Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру
Показати ще

Листи Фріди Кало до Хосе Бартолі ніколи не публікували. В них розкриваються нові відомості про одного з найбільш важливих художників 20-го століття. Листування розбавлене старовинними фотографіями Кало і Бартолі.

"Я не знаю, як писати любовні листи. Але я хочу сказати, що все моє єство відкрито для тебе. З того часу, як я в тебе закохалася, все перемішалося і наповнилося красою... любов, немов аромат, немов струм, немов дощ", – написала Фріда Кало в 1946 році.

Так неймовірна мексиканська художниця звернулася до Хозе Бартолі, каталонського художника і політичного біженця, який перебрався в Нью-Йорк, рятуючись від жахів громадянської війни в Іспанії.

Фріда Кало і Бартолі зустрілися, коли вона відновлювалася після чергової операції на хребті.

Повернувшись до Мексики, вона покинула Бартолі, але їх таємний роман продовжився на відстані. Переписка тривала протягом кількох років, відбившись на живопису художниці, її здоров'ї і стосунках з чоловіком.

Хейден Еррера, біограф Фріди зазначає у своєму есе для Doyle New York, що Кало підписувала листи до Бартолі "Маара". Ймовірно, це скорочений варіант від прізвиська "Maravillosa".

А Бартолі писав їй під ім'ям "Соня". Така конспірація була спробою уникнути ревнощів Дієго Рівери.

"Не відмов мені в інших бажаннях, які складають все те, що я відчуваю до тебе, і що може бути викликано тільки любов'ю".

Незважаючи на те, що жили вони в різних містах і бачилися вкрай рідко, відносини між художниками тривали протягом трьох років. Вони обмінювалися щирими зізнаннями в коханні, прихованими в чуттєвих і поетичних творах.

Подвійний автопортрет "Дерево надії" Фріда написала після однієї із зустрічей з Бартолі.

"Бартолі - вчора ввечері я відчула, як ніби багато крил пестять мене всю, як якщо б кінчики пальців стали губами, що цілують мою шкіру", – написала Кало 29 серпня 1946 року.

"Атоми мого тіла твої і вони вібрують разом, настільки ми любимо один одного. Я хочу жити і бути сильною, щоб любити тебе з усією ніжністю, на яку ти заслуговуєш, щоб дати тобі все, що є хороше в мені, щоб ти не відчував себе самотнім".

Нагадаємо, італійські вчені розкрили головний секрет Леонардо да Вінчі. Директор флорентійського музею Ейке Шмідт назвав відкриття "справжньою революцією у вивченні творчості Леонардо".

Як повідомляв портал "Знай.uа", людство познайомили з невідомою картиною Далі.

Також "Знай.uа" писав, останнє, що тримав у руках Вінсент Ван Гог, піде з молотка.