Незважаючи на те, що археологам доводиться постійно копатися в землі і дуже довго, і скрупульозно очищати артефакти їхня професія дуже цікава. Адже стародавні знахідки того варті і часом дослідникам вдається дізнатися абсолютно несподівані речі про наших предків.

Так, приміром, у 2005 році археологи під час розкопок у Німеччини в районі Швабської Юри виявили найстаріший на сьогоднішній день кам'яний пеніс. Відкриття зробили дослідники з Тюбінгену під керівництвом Ніколаса Конарда в печері біля Шельклінгена.

Як відзначили фахівці кам'яна статуя має довжину 20 сантиметрів, діаметр - близько 3 сантиметрів, що набагато більші знайдених фалосів кам'яного віку. Артефакт датується 28 000 років до нашої ери, тобто відноситься до льодовикового періоду.

Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів

Виявлені в печері артефакти дуже ретельно відполіровані. На думку вчених, вони, мабуть, служили секс-іграшками для предків людства в епоху льодовикового періоду.

Існує, звичайно, і версія, зовсім не пов'язана з сексом - навіть з символічним. Всі ці нібито пеніси могли б бути просто кухонними інструментами - наприклад, маточками, якими товкли зерна в ступках. Прибічники такої гіпотези вказують на потертості і відколи в головних частинах артефактів.

Про справжнє призначення дивних предметів поки що не знає ніхто. На думку експертів, докопатися до правди можна буде тільки в тому випадку, якщо на якій-небудь зі стін печери, в якій жили стародавні люди, знайдеться відповідне зображення. Таке не виключено - наші предки часто ілюстрували свої справи.

Варто відзначити, що це не єдина знахідка такого роду. Так наприклад, в Ізраїлі знайшли фалоімітатор, якому близько 9 тисяч років.

Археологи проводили розкопки в Західній Галілеї в районі Ахіхуда - на місцях, якими має пройти нова залізнична вітка, що з'єднує Акко і Карміель.

Крім пеніса знайшлося гравірування із зображенням, що нагадує жіночі статеві органи. У зв'язку з чим керівники досліджень Іцхак Паз і Яків Варді припустили, що подібні предмети служили культовими сексуальними символами.

Їх могли використовувати в обрядах, спрямованих на підвищення родючості сільськогосподарських угідь.

З альтернативних версій найбільш популярна прямолінійна: мовляв, археологи розкопали фалоімітатор кам'яного століття - "ancient dildo", як вони інший раз називають знахідки такого роду.

Щось подібне знайшли і дослідники зі Швеції. Вік шведського пеніса близький до ізраїльського. Виконаний він з кістки. І теж не великий - близько 11 сантиметрів в довжину і близько 2 сантиметрів в діаметрі.

Нагадаємо, археологи виявили незвичайну гробницю.

Як повідомляв портал "Знай.uа", вчені з'ясували, що мегалітичні склепи служили сімейними гробницями для жителів Європи.

Також "Знай.uа" писав, вчені відтворили зігріваючий напій древньої цивілізації.