Нещодавно аргентинські дослідники розповіли про результати своїх розкопок, проведених у парку Ісчігуаласто. Археологам вдалося виявити останки древніх істот віком приблизно 220 млн років. Про це повідомляє PHYS.

Як зазначили експерти, знайдені скелети можуть належати рептиліям, що стали згодом предками ссавців і крокодилів.

За словами аргентинського дослідника Рікардо Мартінеса, знайдені скам'янілості на невеликій ділянці території, де проводилися розкопки.

Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини

"Ця знахідка вражає. Може здатися, що хтось навмисно зробив це поховання динозаврів" з урахуванням кількості виявлених кісток, сказав археолог. Зосередження останків в одному місці вчені пояснюють тим, що "раніше там могло бути озеро, куди травоїдні приходили на водопій, але воно поступово висохло".

Фахівці припускають, що це можуть бути останки дицинодонта. Ці рептилії були величезними і вважаються найдавнішими предками всіх ссавців.

Зазначимо, дицинодонти або "двукликові", є представниками великої групи звірообразних рептилій тероморфов, вони мали у своїй будові масу прогресивних рис, що суттєво відрізняли їх від інших рептилій.

Дицинодонти - володарі тулуба гіпопотама, дзьоба черепахи і моржовых іклів - такий їх зовнішній вигляд.

Також є версія, що скелет належить архозавру - древньому плазуну, що став прабатьком крокодилів.

У всіх архозаврів є ряд відмінних рис, за допомогою яких фахівці і визначають приналежність до тих чи інших плазунів саме до цього класу.

Археологи планують продовжити працювати в парку Ісчігуаласто в надії відшукати більше стародавніх знахідок.

Варто зауважити, що археологи, які займаються розкопками в різних районах Аргентини, часто знаходять скам'янілі останки динозаврів. У 2014 році вони виявили кістки титанозавра - одного з найбільших динозаврів, відомих науці. Його вага сягала 77 тонн, а існував він на планеті близько 90 млн років тому.

Нагадаємо, американські вчені виявили скам'янілості величезних гіперкарніворів – гігантських м'ясоїдних хижаків, які полювали на слонів і бегемотів.

Як повідомляв портал "Знай.uа", знайдений унікальний зразок шкіри стародавньої рептилії. Зразок тканин належав невеликому динозаврові, який жив 100 мільйонів років тому.

Також "Знай.uа" писав, виявили величезну кількість останків птерозавра при розкопках в регіоні Дамухи провінції Сьєнфуегос в центральній частині острова.