Вчені встановили, що першими серйозних успіхів в одомашненні тварин в Південній Америці досягли не лише майя, а й племена древніх інків.

Про це відкриття повідомив портал Live Science.

Зокрема, дослідники з університету Піттсбурга зуміли встановити факт, того що індіанці з Південної Америка, а саме цивілізація уари фактично першою почала одомашнювати тварин понад тисячу років тому.

Відомо, що найбільш успішним одомашненням цих племен вважається приручення альпака (парнокопитна тварина сімейства верблюжих, без якого важко уявити сучасну Перу). Відповідний доповідь була зроблена на щорічних зборах Американського геологічного союзу - саме геологи зробили цінний внесок в розгадку однією з таємниць древніх народів.

Крім того геологи розповіли, що їм вдалося дослідити осадові порди відразу декількох озер у південній частині Перу. Відомо, що там були виявлені так звані стерини, які можна вважати хімічними аналогами відбитків пальців. Дані сполуки утворюються в процесі травлення і розщеплення холестерину в організмі.

Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону

Нагадаємо, NASA терміново звернулися до жителів Землі. Вони попередили всіх про те, що через виверження гігантського вулкана може початися вічна зима. Небезпечний вулкан знаходиться в Йеллоустонському національному парку в США.

Як повідомляв "Знай.ua", ця серія знімків була зроблена ще в 2004 році першим марсоходом NASA під назвою "Spirit". Спочатку тривалість космічної відрядження цього апарату повинна була скласти 90 марсіанських днів. Але прекрасне технічне "здоров'я" апарату дозволило NASA багаторазово продовжувати його місію. Зокрема, Spirit вдалося підтвердити гіпотезу про те, що в геологічному минулому умови на Марсі куди більшою мірою підходили для виникнення життя: вода там була присутня у величезних обсягах.

Також "Знай.ua" писав, що на дні Атлантичного океану вченим вдалося виявити дивну ділянку, де одна велика тектонічна плита розшаровується на дві різні. Фахівці вважають, що ця знахідка може пояснити землетруси в цьому районі. Морський геолог Жоау Дуарте з Лісабонського університету в Португалії протягом багатьох років вивчав сейсмічну історію цього міста.