Буквально нещодавно швейцарські інженери винайшли електростатичну рукавичку, яка дозволить відчувати фізичний контакт у віртуальній реальності. Про це повідомляється в статті, представленій на конференції UIST 2018 в Берліні.

Так, інноваційну рукавичку розробила група інженерів з Федеральної політехнічної школи Лозанни і Швейцарської вищої технічної школи Цюріха під керівництвом дослідника Отмара Хіллігеса.

Уточнимо, що основою для пристрою стала звичайна рукавичка, на великому і вказівному пальцях якої закріплюються два електростатичних гальма. Вони являють собою дві металеві смужки, одна з яких покрита тонким шаром діелектрика.

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Принцип роботи гальма полягає в тому, що при напрузі протилежні заряди на двох пластинах створюють електростатичне тяжіння. Як розповідають інженери, одне гальмо в активованому стані може утримувати вантаж вагою два кілограми.

Варто відзначити, що завдяки електростатичним гальмам на згинах пальців і п'єзоелектричним актуаторам на їх кінцях рукавичка покращує точність маніпуляції об'єктами у віртуальній реальності.

Нагадаємо, генеральний директор Facebook Марк Цукерберг оголосив, що новітня гарнітура для віртуальної реальності під назвою Oculus Quest буде випущена в продаж за ціною $399.

Як повідомляв портал Знай.uа, ринок технологій віртуальної і доповненої реальності в охороні здоров'я зміниться всього за три роки і цьому вже є вагомі докази. Вже зараз VRHealth надає технологічні рішення на основі VR для цілого ряду проблем.

Також портал Знай.uа писав, що фізичні вправи в окулярах віртуальної реальності збільшують витривалість і продуктивність тіла, а також підвищують поріг болю. До такого висновку прийшли вчені з Школи інженерії та цифрових мистецтв при Університеті Кента після вивчення впливу VR на ефективність і сприйняття болю під час тренувань.