Напередодні ряд ЗМІ приписали "Народному фронту" спробу вплинути на призначення глави НБУ. Соратникам Яценюка закидали проведення переговорів або ж так званих "торгів", в рамках яких ті погодилися підтримати кандидатуру Президента - Якова Смолія - ​​на посаді голови Національного Банку України.

Після подібних повідомлень про
"торги", Маским Бурбак - глава фракції "Народного фронту" в Парламенті, особисто виступив зі спростуванням, повідомляють "Акценти". Бурбак заявив, що НФ жодного разу не зустрічався зі Смолієм і ні з ким не вів переговорів про його підтримку.

"Категорично спростовуємо чергові чутки про участь" Народного фронту " в будь-яких домовленостях щодо посадових осіб в НБУ", - підсумував Бурбак.

Однак, виступивши особисто, Бурбак лише підігрів інтерес ЗМІ до цього питання.

Згідно з інформацією редакції, отриманої з власних поінформованих джерел, НФ таки підтримає призначення Смолія в сесійній залі, натомість отримає кураторство над ДП «Украерорух».

Зазначене підприємство - центральне в сфері управління польотами в українському небі. Послуги диспетчерів ДП ​​оплачують всі національні і іноземні авіаційні перевізники, що літають в нашому повітряному просторі.

Дохід підприємства за підсумками 2017 року склав майже 2,64 млрд грн. Крім того, в підприємство також регулярно вкачують кошти міжнародних донорів. У 2017 році це було близько 650 капітальних інвестицій, в тому числі, 70 млн грн кредитних коштів ЄБРР та ЄІБ в рамках проекту модернізації аеронавігаційної системи України.

Погодьтеся, що такий хлібний шмат ніяк не міг залишитися без уваги. Процес віджимання Бурбаком цього активу був запущений ще в грудні минулого року. сегодня приставлен к действующему и.о.директора «Украэроруха» Александру Даценко.">Особистий помічник народного депутата - Юрій Гірман - сьогодні приставлений до діючого в.о. директора "Украероруху" Олександру Даценко. Та й сам Даценко, на час лікарняного директора Дмитра Бабейчука, був призначений керувати підприємством за особистим погодженням Бурбака із заступником міністра інфраструктури Юрієм Лавренюком.

Відзначимо, що думка співробітників ДП ​​про те, що відбувається, нікого не хвилює. На відкриту боротьбу колективу проти фактично захоплення влади на підприємстві профанами - ніхто не реагує належним чином. На ДП вже змінили "штатку" і готуються переписати Статут, наділивши Даценка потрібними для фінсових мазінацій повноваженнями.

Профільний міністр Володимир Омелян, у властивій йому манері, ховає голову в пісок і тікає від незручних запитань журналістів, прикриваючись необхідністю проведення аудиту на підприємстві. Саме так він пояснює свою бездіяльність у відповідь на заклик колективу врятувати "Украерорух".

Тим часом, Україна ризикує бути внесеною до "чорного списку" країн, небо якої небезпечне для цивільної авіації. Адже, скандал, піднятий в пресі щодо профнепридатності тимчасового керівника Даценка, вже докотився до ІКАО та організації "Євроконтроль"

Останні, наразі йдуть шляхом дипломатії, і в діалозі з українським Кабміном акуратно натякають на необхідність припинити дерибан "Украероруху". Якщо їх скромний голос не буде почутий - надалі ризикувати життями європейців в українському небі ніхто не стане. Нас просто почнуть облітати далекою дорогою міжнародні авіакомпанії, які чудово знають ціну безпеки.