Ешлі Хонтонс разом з міжнародною командою астрономів з Гавайського університету підтвердили існування екзопланети під назвою Kepler-1658 b. Це сталося через кілька місяців після закінчення місії NASA Kepler і через 10 років після того, як вона стартувала.

Це особливий випадок, адже Kepler-1658 b стала першим кандидатом в новий світ, який був виявлений мисливцем за планетами в 2009 році.

Апарат Kepler за свою космічну кар'єру знайшов безліч різних екзопланет. Це сталося завдяки застосуванню транзитного методу – фіксації слабких періодичних коливань світимості зірок при проходженні планети перед її диском. За його допомогою вчені часто виявляють найрізноманітніші світи.

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Йдеться майже про 10 тисяч гривень: скільки сьогодні мають отримувати українські пенсіонери Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин

Дані телескопа Кеплер здатні виявити лише кандидатів в планети, адже інші явища теж можуть імітувати транзити. Це говорить про те, що астрономи повинні провести ретельний аналіз, щоб підтвердити або спростувати існування екзопланети.

Апарат виявив першого кандидата в планети близько 10 років тому. Після цього вченим довелося подолати непростий шлях, щоб нарешті підтвердити існування об'єкта.

Перша оцінка габаритів батьківської зірки планети була неправильною. Тому розміри світила і Kepler-1658 b виявилися істотно заниженими. З часом помилку усунули.

Ешлі Хонтонс розповіла про те, що насправді батьківська зірка в 3 рази більша, ніж передбачалося:

"Це свідчить про те, що і планета в 3 рази більша. З'ясувалося, що Kepler-1658 b – це гаряча планета, подібна до Юпітера".

Нове дослідження вказало на те, що знайдений об'єкт дійсно є планетою.

Виявилося, що Kepler-1658 b в 3 рази більший і на 50 відсотків масивніший за наше Сонце. Вона набагато молодша за нього, але через велику масу планета швидше спалила своє водневе паливо, почала стрімко збільшуватися і стала червоним гігантом. Вона робить повний оберт навколо світила за 3.8 земних дня.

"Kepler-1658 b – яскравий приклад того, чому настільки важливо отримувати нову інформацію про батьківських зірок екзопланет. Це також означає, що Kepler таїть в собі безліч скарбів",
- підсумовує Ешлі Хонтонс.

"Знай.иа" писав: новий супутник Нептуна названий на честь царя риб