Археологічна місія виявила найбільшу в світі майстерню по створенню фігурок і статуеток племені майя, про що пише Politeka. Вона була похована в Арагоні (Іспанія) понад 1000 років тому, і в ній масово вироблялися химерні фігурки, які, ймовірно, використовувалися в політиці майя. Археологічний ділянку несподівано знайшли при проведенні будівельних робіт. Незважаючи на те, що майстерня була зруйнована внаслідок будівництва, археологи виявили понад 400 фрагментів статуеток і форм для виготовлення. Крім того, вони знайшли тисячі керамічних деталей, що перевищує кількість знайдених раніше в інших майстерень майя.

Розкопки

Фахівці відзначили, що фігурки могли відігравати ключову роль у політиці та економіці майя - їх дарували союзникам і підданим для зміцнення і проголошення важливих спілок. Вони вважають, що ділянка в Арагоні була політично активною приблизно з 750 р. 900 р. н. е. Місто процвітало, оскільки всі сусідні зруйнувалися внаслідок політичних потрясінь, які призвели до колапсу, який тривав три століття в світі майя. Це дає підстави вважати, що Арагон може володіти важливою інформацією для вчених про те, як політична і економічна влада перетворювалася за час цієї тривалої кризи.

Розкопки

Варто нагадати, що раніше вчені виявили в Данії загублений манускрипт сина Колумба, обсяг якого становить 2000 сторінок. Він був складений іспанським мореплавцем ще на початку XVI століття. Загублений до цього каталог виявили в університетській бібліотеці в Копенгагені.

"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

В рукописі під назвою «Книга епітом» міститься 3000 коротко викладених анотацій книг, зібраних старшим сином Колумба-Ернандо. Британський вчений Едвард Вілсон-Лі його колега з Іспанії Хосе Марія Перес Фернандес підтвердили той факт, що документ є справжнім. Вони також розповіли, що він є одним з найбільш важливих каталогів Ернандо Колумба.

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що відомий астропсихолог Валентина Віттрок впевнена, що страшну подію в Нотр-Дамі можна було передбачити.

Як повідомляв портал "Знай.uа": вчені повідомили про нову загрозу для Землі. До планети наближається неймовірно небезпечне космічне тіло Asteroid 2019 GC6.

Також "Знай.uа" писав, що фахівці з Університету Західної Австралії встановили, що жінки здатні судити, чи може чоловік бути невірним, лише подивившись на його обличчя.