Нещодавнє відкриття вчених здивувало увесь світ. Дослідники заявили, що людський мозок є біологічним комп'ютером, і наша свідомість — це виконувана цим комп'ютером програма, яка не зникне навіть після "зупинки". Іншими словами: душа людини живе і після смерті.

Вчені заявили, що після смерті фізичного тіла людини її душа не вмирає, інформація, укладена в ній, просто повертається назад у Всесвіт. Про це пишуть європейські наукові видання.

Довгі роки кращі уми людства були зайняті нескінченної дискусією про те, чи існує душа, і якщо існує, то безсмертна вона, або ж помирає разом з тілом. Таємнича природа душі людини захоплювала увагу багатьох поколінь вчених… і лише відносно недавно команда дослідників відкрила новий науковий факт про людської душі. Насправді наша душа зовсім не вмирає, вона просто повертається у Всесвіт.

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Українцям доступна нова грошова допомога: хто отримає понад 10 тисяч гривень

З 1995 року доктор Стюарт Хамерофф, американський фізик і почесний доктор Департаменту анестезіології та психології Арізонського університету, спільно з сером Роджером Пенроузом, фізиком Оксфордського університету, працюють над квантової теорією свідомості, заснованої на уявленні про те, що душа (або те, що звичайно нею називають) підтримується структурами клітин мозку, так званими мікротрубочками.

У цій революційній теорії стверджується, що душа людини утримується клітинами мозку за допомогою субклітинних утворень, які називаються мікротрубочками.

Вчені впевнені, що те, що люди сприймають, як свідомість, на ділі є сукупністю квантових ефектів тяжіння, створюваних так званими мікротрубочками. Дослідники назвали процес "Orchestrated Objective Reduction".

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що американські вчені назвали рік, в який людям жилося найважче. Про це повідомляє Science Alert. За словами вчених, найгірший в історії людства рік - 536 рік нашої ери, який спричинив за собою ряд лих.

Нагадаємо, чим небезпечна соціальна ізоляція.

Як повідомляв Знай.uа астрономи знайшли екзопланету-"друга": науковий світ у захваті.

Знай.ua писав, вчені створили протизапальну молекулу.