Фахівці з NASA стверджують, що зовсім скоро в космічному просторі настане міні-Льодовиковий період. Температура буде зменшуватися через зниження активності сонячних плям.

Також через деякий час космос значно зміниться, тому що земна атмосфера втрачає своє тепло. Якщо так триватиме і далі, то в космічному просторі буде зафіксовано новий рекорд по низькій температурі.

Впродовж приблизно 2-ох років активність сонячних плям також зміниться. Вона стане набагато нижчою, і це призведе до кардинальних змін. Крім того, фахівці космічного агентства стверджують, що зміниться сонячний мінімум, внаслідок чого порушиться навігація та зв'язок, а космічне сміття зупиниться і просто буде висіти.

Подібна ситуація вплине на вибухи наднових зірок у Галактиці, а також збільшать свою швидкість у напрямку до Сонячної системи космічні промені.

"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

До цього ще один учений заявив, що всі перераховані події будуть причиною для ослаблення магнітного поля Сонця. Це ж збільшить небезпеку космонавтам, які знаходяться в цей час у космосі.

Нагадаємо, над Китаєм з'явився портал з космосу. Жителі китайського міста Юйлинь виявили в небі дивну аномалію.

Як раніше повідомляв "Знай.uа", дослідники з Каліфорнійського університету в Берклі виявили 72 дивних сигналу з космосу.

Також "Знай.иа" писав про те, що НЛО розміром з Землю самознищився у відкритому космосі.