Автор Youtube-каналу Disclose Screen прибрав шар води в програмі Google Earth і побачив на океанському дні сотні загадкових прямих ліній, несхожих на створені природою.

"Ми бачимо, що насправді знаходиться на морському дні або під ним. Одне можна сказати напевно - природа не створює прямих ліній" - вважає автор каналу Ніл Еванс.

У коментарях до відео користувачі теж не приховують свого шоку від побаченого. "Це божевілля, схоже, хтось риє підземні тунелі", - написав один з них. Інший додав: "Ці лінії безумовно не можуть бути природного походження. Вони виглядають занадто прямими".

Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору В Україні готується революція у житловій сфері Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки

Один з користувачів висунув цікаву версію феномена.

"Прямі лінії, які ви бачите, - це "валки", зображення, захоплені високоякісним гідролокатором. Напрямок валка пов'язаний з ходом судна, яке слідує за прямою лінією навігації", - йдеться у коментарі.

Раніше повідомлялося, що фахівці з NASA стверджують, що зовсім скоро в космічному просторі настане міні-Льодовиковий період. Температура буде зменшаться через зниження активності сонячних плям.

Також через деякий час космос значно зміниться, тому що земна атмосфера втрачає своє тепло. Якщо так триватиме і далі, то в космічному просторі буде зафіксовано новий рекорд по низькій температурі.

Протягом приблизно 2-ух років активність сонячних плям також зміниться. Вона стане набагато нижчою, і це призведе до кардинальних змін. Крім того, фахівці космічного агентства стверджують, що зміниться сонячний мінімум, внаслідок чого порушиться навігація та зв'язок, а космічне сміття зупиниться і просто буде висіти.

Нагадаємо, над Китаєм з'явився портал з космосу. Жителі китайського міста Юйлінь виявили в небі дивну аномалію.

Як раніше повідомляв "Знай.ua" дослідники з Каліфорнійського університету в Берклі виявили 72 дивних сигналу з космосу.

Також "Знай.ua" писав про те, що НЛО розміром з Землю самознищився у відкритому космосі.