Міжнародна авіаційна федерація (FAI) запропонувала знизити лінію Кармана, умовний кордон з космосом, зі 100 до 80 кілометрів.

У 2019 році відбудеться обговорення питання, передає FAI.

Межу космосу було названо на честь вченого Теодора фон Кармана, який розрахував, на такій висоті щільність атмосфери стає настільки розрідженою, що швидкість літального апарату, необхідна для створення достатньої підйомної сили, повинна бути більшою першої космічної швидкості.

Згідно з даними новітніх досліджень, перегляд висоти лінії Кармана вчені вважають доцільним. Нещодавно, одне з них було опубліковано в журналі Acta Astronautica Джонатаном Макдауеллом, астрономом і дослідником космічних польотів у Гарвардско-Смітсонівському центрі астрофізики.

Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам

Згідно з розрахунками вченого, для більшості супутників гравітація перевищує аеродинамічні сили на висотах від 70 до 90 кілометрів.

Варто підкреслити, що ВПС США і так традиційно вважає кордоном космосу висоту 50 миль (80,47 кілометрів).

Відомо, що компанії Virgin Galactic, яка збирається займатися перевезенням туристів у космос на своєму орбітальному літаку SpaceShipTwo, зниження кордонів дуже вигідно. Так, в липні цього року прототип повітряного транспорту долетів до 52 кілометрів. Чим нижчою буде умовна лінія космосу, тим швидше компанія досягне мети.

Virgin Galactic

Нагадаємо, що Ілон Маск, засновник компанії SpaceX, назвав ім'я першого туриста, який відправиться до орбіти Місяця. Раніше Маск зізнався, що вартість подорожі близько кількох тисяч доларів. Компанія SpaceX пообіцяла назвати ім'я першого туриста, який облетить на навколо Місяця, і повернеться на Землю. Як написав підприємець у своєму Twitter, ним став 42-річний японець Юсаку Маедзава.

Також портал "Знай.uа" повідомляв, що друг Маска запустив космічний туризм.