"У світі немає нічого південніше Південного полюса - так само і до великого вибуху не було нічого", - про це незадовго до смерті заявив Стівен Хоккінг в інтерв'ю з Нілом де Грассом Тайсоном порівнюючи просторово-часові виміри Великого вибуху з Південним полюсом.

Проте, команда фізиків запропонувала нову теорію того, як був влаштований світ до Великого вибуху. На їхню думку, наш Всесвіт з'єднується зі своєю дзеркальною копією, де час іде задом наперед. Передає Хвиля.

Деякі фізики стверджують, що існує щось більше, ніж горезвісний Великий вибух. Інші припускають, що "по той бік" цієї події знаходиться дзеркальний Всесвіт, де час рухається в зворотній бік. Треті висловлюються у користь гіпотези Всесвіту, що "відновлюється".

Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються 3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"

Використовуючи трохи інший підхід, фізики Тім А. Кословски, Флавіо Меркаті і Девід Слоан придумали абсолютно нову модель.

Суть така: свого часу фізики виявили безліч античастинок - антинейтринів, антипротонів, антигелій і так далі. Вони задалися закономірним питанням: що було б, якщо б Всесвіт складався з здебільшого з антиречовини? Як виглядав би світ, зірки, планети, живі істоти?

Якщо просто підмінити матерію антиматерією в рівняннях, то ніякого виразного результату не буде (хоча б тому, що ці рівняння були створені у рамках звичного нам Всесвіту). Тому був розроблений концепт "дзеркального" світу, де всі частинки будуть вести себе як дзеркальні копії самих себе. Повна інверсія.

У 1964 році Джеймс Кронін і Вел Фітч навіть отримали Нобелівську премію за експеримент, що доводить, що в таких умовах закони Всесвіту працювати не будуть.

Як поведе себе в у такому разі час - теж незрозуміло. Нова ж модель не спростовує теорію відносності. Її основа — так звана "точка Януса", чи янус-поінт. Вона була названа в честь римського дволикого бога. Важко сказати, що вона являє собою (і існує) фізичному сенсі.

Однак фізики припустили, що при перемотуванні часу назад Всесвіт спочатку зіллється в двомірний "млинець", а потім знову розгортається в тривимірну структуру — тільки дзеркально відбиту.

Чому це важливо? З розвитком прикладного використання фізики і в зокрема квантових технологій ученим необхідні моделі, які, наприклад, могли б достовірно пояснити таке явище, як сингулярність. Точка Януса також добра тим, що за її допомогою можна зрозуміти, звідки в нашому Всесвіту береться антиречовина і спрогнозувати її подальшу динаміку.

Нагадаємо, вчені виявили в Чумацькому шляху, неподалік від Землі дивний об'єкт з несподіваними властивостями.

Як повідомляв портал "Знай.uа", американський оптичний телескоп Hubble зробив серію фотографій світлових спалахів, які нагадують святковий вінок з блискучими вогниками.

Також "Знай.uа" писав, співробітник NASA, біофізик Сільвано Коломбано представив громадськості свого дослідження, в якому він висунув припущення щодо пошуків інопланетян у рамках проекту SETI.