Канадські вчені з Інституту теоретичної фізики висунули теорію, що наш Всесвіт може бути тільки "дзеркальним відображенням" паралельного світу, що створений з антиматерії і проходить у зворотньому напрямку від Великого вибуху за шкалою часу.

Так, в момент Великого вибуху утворилося два "симетричні" всесвіти. Один - там, де живемо ми, а інший - дзеркальний - став з такою же швидкістю віддалятися в минуле.

Теорія канадських фізиків опублікована в журналі Американського фізичного товариства.

Еволюцію всесвіту і його властивості вивчає космологія, яка заснована на загальній теорії відносності Ейнштейна і Стандартної моделі. Проте ні та, ні інша не можуть пояснити, чому, наприклад, у видимій частині Всесвіту так багато речовини і так мало антиречовини - адже в теорії їх повинно бути порівну.

Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Для вирішення цього парадоксу, відомого як Барионна асиметрія Всесвіту, було запропоновано кілька гіпотез, в тому числі за рахунок темної матерії і чорних дір. Пояснення, запропоноване канадцями, куди простіше і дозволяє пояснити всі явища, не порушуючи уже існуючих теорій.

Так, відповідно до нової моделі, Великий вибух став точкою симетрії, по різні сторони якої Всесвіт і Антивсесвіт розлетілися у часі. Фізики впевнені, що паралельний Всесвіт повинен нагадувати наш. При цьому є його точною копією (в повній відповідності з квантовим принципом невизначеності).

Останнє уточнення дозволяє фізикам уникнути складних філософських питань - наприклад, про свободу волі. Адже в іншому випадку те, що відбувається в паралельному Всесвіті, має дзеркально відображатися в нашому - або навпаки.

Нагадаємо, що команда фізиків запропонувала нову теорію того, як був влаштований світ до Великого вибуху.

Як повідомляв портал Знай.uа, жителі Махачкали помітили в небі світіння ангела.

Також портал Знай.uа писав, що сусідня галактика зіткнеться з Чумацьким шляхом, після чого наша Сонячна система потрапить у космічну воронку.