Вчені здивовані вельми складним та масштабним питанням. Дослідники вважають, що наш Всесвіт може бути лише "дзеркальним відображенням" паралельного світу, який складається з антиматерії і мчить у зворотному напрямку від Великого вибуху за шкалою часу.

Про це стало відомо завдяки опублікованій статті в журналі Американського фізичного товариства.

Звісно, теорія, яку запропонували вчені з Канади з Інституту теоретичної фізики, звучить як зав'язка фантастичного роману, тим не менш вона допомагає вирішити кілька парадоксів, які поки що в сучасній науці не мають пояснення.

Так, пунктирна лінія посередині - Великий вибух; горизонтальні стрілки - шкала часу. Відповідно до нової моделі, в момент Великого вибуху утворилося дві "симетричні" всесвіти. В одній - там, де живемо ми, - час потекло звичним нам способом, а інша - дзеркальна - стала з такою ж швидкістю віддалятися в минуле.

Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Всесвіт

Згідно з прийнятою на сьогоднішній день теорії, вся наша Всесвіт - простір, час і маса/енергія - з'явилася в результаті Великого вибуху, і з тих пір, то є ось вже майже 14 млрд років, розширюється і охолоджується. З елементарних частинок поступово утворилися атоми, а вже з них - вся відома речовина, включаючи зірки і нас самих.

Варто нагадати, що в інтернеті опублікували знімки з зворотної сторони Місяця, які зробив китайський ретранслятор Queqiao з допомогою спеціальних лінз. Про це передає Чжэцзянский університет. Космічний апарат Queqiao знаходиться на гало-орбіті навколо точки Лагранжа системи Земля-Місяць, на відстані близько 65-80 тисяч кілометрів від поверхні Місяця.

Апарат володіє 4,2-метрово. параболічної антеною. Також на борту китайського ретранслятора присутній радіокомплекс, який проводить пошук низькочастотного радіовипромінювання оптичні камери, які розробили для цієї місії.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що NASA офіційно відкликав пропозицію директору "Роскосмосу" Дмитру Рогозіну, який повинен був відвідати США. Про це повідомляє Washington Post з посиланням на главу космічного відомства Джима Брайденстайна. Зараз вже відомо, що у відомстві пояснили такий крок перебуванням Рогозіна у списку санкцій США.

Нагадаємо, Маск назвав дату похорону "Роскосмосу": Dragon-2 летить до МКС.

Як повідомляв Знай.uа вчені спокусилися на космічну "святиню" американців: щось не видно ваших слідів на Місяці.

Знай.uа писав, уфолог опублікував сенсаційні докази: НЛО існує і з цим більше неможливо сперечатися.