Астероїд з власним супутником пролетів на відстані 4,5 мільйонов кілометрів від нашої планети. Супутник вдалося виявити завдяки спеціальному радару.

Про це заявили астрономи з Пуерто-Рики, які працюють в астрономічної обсерваторії Аресібо.

Астроновти детально вивчили всі дані про астероїд. Вони стверджують, що він має ідеальну сферу діаметром 430 метрів. Природний супутник цього об'єкта більш витягнутий і нагадує формою сигару. Його довжина становить приблизно 180 м. Проте, вчені вже заявили, що мова йде про цілком звичайним явище.

Справа в тому, що подвійні астероїди досить часто зустрічаються в космосі. Згідно з результатами багатьох досліджень, 15% навколоземних об'єктів мають власний Місяць.

За словами вчених, такі астероїди у далекому минулому врізалися в Землю. Після цього на поверхні нашої планети утворювалися подвійні кратери. Прикладом такого явища є кратер в шведській провінції Емтланд. Їх дослідження може допомогти в майбутньому для захисту Землі. Космічні агентства можуть навчитися знищувати або відхиляти подібні астреоїди, які летять до планети.

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин
Нагадаємо, астрономи вперше виявили ознаки життя на далекій планеті. Вчені виявили воду в атмосфері екзопланети, яка обертається навколо далекої зірки HR 8799.

Також "Знай.ua" писав, вчені заявили, що після смерті фізичного тіла людини її душа не вмирає. Дослідники заявили, що людський мозок є біологічним комп'ютером, і наша свідомість — це виконувана цим комп'ютером програма, яка не зникне навіть після "зупинки". Вони стверджують, що інформація просто повертається назад у Всесвіт.