Палеонтологи з усього світу хочуть дізнатися максимум про світ тварин далекого минулого. Вони намагаються дізнатися, як виглядали тварини, чим харчувалися і як пересувалися.

Вчені зі Швейцарії та Німеччини зробили великий крок вперед в цій справі — вони створили роботизований скелет ящера, який жив понад 300 мільйонів років тому, повідомляють Hi-news.

Для відтворення реалістичних рухів вони використовували комп'ютерне моделювання та дані, зібрані під час розкопок. Результат вельми цікавий і показаний на відео.

Скелет створено на основі стародавньої тварини під назвою Orobates pabsti. Вона виглядала як велетенська саламандра і перебувала у важливій точці еволюційного древа, між амфібіями і ссавцями. Вчені вибрали саме її, так як це єдина древня істота, чиї скам'янілі кістки можна пов'язати з викопними слідами лап.

Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу Подорожчає одна з критично важливих комунальних послуг: який тариф хочуть встановити

На першому етапі створення рухомого скелета вчені вивчили рухи сучасних саламандр, ігуан і кайманів. За допомогою рентгенівських знімків дослідники дізналися, як вони стоять у вертикальному положенні і як згинаються їхній хребет та суглоби під час руху.

Взявши до уваги ці дані і зіставивши їх з викопними слідами древніх ящерів, вони розробили комп'ютерну модель істоти так, щоб при русі її кістки і статути не вискакували.

Модель була перенесена в реальний світ за допомогою робота OroBOT. Дослідники порівняли його спосіб пересування з ходою сучасних тварин подібного виду.

Виявилося, що древні Orobates pabsti рухалися приблизно як каймани - маленькі родичі алігаторів.

Нагадаємо, в Австралії на південно-східному узбережжі більше 2,5 тисяч людей серйозно постраждали від нашестя отруйних физалій.

Як повідомляв портал "Знай.uа", групою біологів з США було відкрито тварину, яка може жити вічно.

Також "Знай.uа" писав, жителька Філіппін Діана Міккельсен з міста Балабаган виявила в морі дивну істоту, яка було зовсім не схожою на живу.