Вченим вдалося виявити дуже яскравий спалах зірки, яскравість якої перевищує сонячну в 10 мільярдів разів. Фахівці для такого відкриття використовували телескоп Джеймса Кларка Максвелла.

Про це стало відомо завдяки повідомленням американських наукових видань.

За інформацією журналістів, під час дослідження вчені спостерігали за зіркою, яка розташована на відстані 1269 світлових років від Землі в сузір'ї Тільця.

Фахівці заявили, що спалах відбувся ще в 2016 році і "може бути найяскравішим з відомих спалахів, асоційованих з молодими зірковими об'єктами", а також "першим корональним спалахом, виявленим в субміліметровому діапазоні".

Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році 3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

Світило належить до зірок типу T Тельця, класу змінних зірок. На думку дослідників, зірці менше 10 млн років і вона зараз у стадії бурхливого зростання. Відзначається, що вченим вдалося помітити спалах, незважаючи на те, що він був дуже коротким.

Сонце

Варто нагадати, що Всесвітній потоп не обійшов стороною і величні стародавні єгипетські піраміди. Як стверджують дослідники, великі піраміди Єгипту могли бути затоплені при Всесвітній потоп, і вся область Гізи в якийсь момент опинилася під водою. Варто відзначити, що останнім часом дослідники знаходять все більше доказів своєї теорії. Так, наприклад, мова може йти про дивне місцезнаходження Великої піраміди, адже вона звернена до географічної півночі Землі, а похибка при цьому дорівнює 0,016 градуси.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що NASA розповіли про запуск нового апарату SPHEREx, який вивчить сотні мільйонів зірок і галактик. Інструмент працюватиvt в інфрачервоному й оптичному діапазоні. Його місія триватиме два роки. Але фахівці сподіваються, що він пропрацює в рази довше. Планується, що він почне працювати в 2023 році. Вартість цього проекту склала 242 мільйони американських доларів.

Нагадаємо, NASA загляне в колиску Всесвіту.

Як повідомляв Знай.uа з'явилася нова гіпотеза виникнення води на Землі.

Знай.uа писав, NASA знайшло під льодами Гренландії подарунок з космосу віком 100 тисяч років.