Американське агентство NASA опублікувало самий чіткий існуючий знімок астероїда Ультіма Тулі.

Зображення розміщено на сайті агентства .

Фотографія була зроблена апаратом NASA New Horizons на початку січня 2019 року. Камера LORRI "зловила" кадр за 6,5 годин до максимального зближення з астероїдом 1 січня і має дозвіл близько 33 метрів на піксель. В той момент відстань до астероїда становила 6 628 кілометрів. При цьому наголошується, що об'єкти рухалися відносно один одного зі швидкістю 32 тис. Миль в секунду.

Така чіткість дозволила фахівцям розглянути невідомі раніше особливості рельєфу астероїда - загадкові круглі освіти, а також безліч дрібних темних западин. Тепер вони обговорюють, ударні чи це кратери або ями від сублімації, сліди обвалу, або ж щось зовсім інше.

Погрожують відключенням та вимагають гроші: українці скаржаться на терор "газовиків" Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Варто зазначити, що американські науковці з NASA виявили новий астероїд, який впевнено наближається до нашої планети. Ним виявилася кам'яна космічна скеля під назвою СО246. Вона має значні розміри – довжина становить 39 метрів, а ширина – 18. Вперше астрофізики побачили її ще в 2016 році. З тих пір у них була можливість досить добре вивчити цю скелю.

Якщо астероїд таких габаритів зіткнеться із Землею, людство дійсно може дуже сильно постраждати і навіть загинути. Фахівці оцінили форму і габарити СО246. Вони встановили, що у верхній частині він приблизно в 2 рази довше традиційною доріжки для боулінгу.

Раніше "Знай.uа" писав: реальний монстр з космосу мчить Землі, почали переживати навіть скептики. Астероїд 2018ХВ4 може знищити людство.

Читайте також: гігантський астероїд несеться до Землі на шаленій швидкості. Рівень загрози шокував експертів.

Нагадаємо: гуманоїди з Нібіру надіслали землянам страшне попередження. Людство буде знищене за лічені години.