Не потрібно бути вченим і проводити складні дослідження, щоб знати – людство зледащіло настільки, що практично кожен користувач соціальних мереж не проводить більше хвилини на більшості новинних сайтів, тим самим не докладаючи зусиль, щоб прочитати статтю цілком.

Але все ж наукові співробітники Йоркського коледжу в штаті Пенсільванія вирішили не гадати, а дізнатися точні дані і набрали 1000 учасників, розділивши їх на три групи. Результати дослідження опубліковані в журналі Research and Politics. Передає Хвиля.

Так відомо, що першу групу з 320 учасників дослідники попросили прочитати повну статтю з The Washington Post про генетично модифіковані продукти.

Друга група, яка включала 319 учасників, отримала новинну стрічку в Facebook з чотирма різними попередніми фрагментами статей.

Третя - (351 учасник) взагалі не отримала інформації.

Після чого фахівці перевірили знання учасників і задали їм шість питань про генетично модифіковані продукти.

Звіт дослідників показав, що більше половини користувачів Facebook витрачають не більше 15 секунд на новинні статті, що ледь вистачає для перегляду одного абзацу.

Це може означати, що у читачів формується ілюзія того, що вони поінформовані, хоча насправді це не так.

Проте, є і хороша новина, навіть фрагмент статті справив позитивний вплив: у той час як люди, які цілком прочитували статтю, в середньому очікувано показали кращий результат, люди, які читали лише фрагмент, правильно відповіли лише на одне питання більше, ніж контрольна група.

Нагадаємо, будь-які технологічні новинки, щорічно з'являються на ринку часто обростають різними забобонами і побоюваннями.

Як повідомляв портал "Знай.uа", група вчених зібрала інформацію про спільноти шимпанзе, у яких виявлені незвичайні навички. Вони змінилися під впливом людини.

Також "Знай.uа" писав, міждисциплінарна група дослідників розробили революційну технологію штучного інтелекту для виявлення клітин меланоми, які можуть метастазувати в інші частини тіла.