Вчені з Пенсільванського університету виявили в ДНК людини різні комбінації генів, які окремо один від одного відповідають за пристрасть людини до випивки і розвиток алкоголізму.

Регулярне пияцтво є умовою формування залежності, проте через генетичні особливості цього може і не відбутися, повідомляє RG.RU.

Зокрема, було виявлено 18 генетичних комбінацій, пов'язаних з регулярною тягою до спиртного. При тому лише п'ять з них виявилися спільними для "побутового пияцтва" і алкоголізму.

Під ним розуміється повна неможливість протистояти потребі випити, в західній термінології для цього існує окремий термін – alcohol use disorder (AUD). Ще вісім генетичних варіантів пов'язані тільки з пияцтвом, а п'ять – тільки з AUD.

Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення

"Наше дослідження виявило незалежність цих двох явищ. Зосередивши увагу на генетичних комбінаціях, пов'язаних тільки з AUD, в майбутньому ми зможемо виявляти людей з підвищеним ризиком розвитку алкоголізму і створити відповідні ліки", – підкреслив провідний автор наукової роботи, доктор медичних наук Генрі Р. Кранцлер.

Відповідної дослідження торкнулося людей різних рас – результати виявилися спільними для всіх.

Раніше ми писали, що команді професора інституту Scripps Research Олів'є Джорджа (Olivier George) вдалося вилікувати мишей від алкоголізму за допомогою лазера. Про це вони пишуть у статті, опублікованій в журналі Nature Communications.

Раніше лабораторні експерименти вже показали, що важливу роль в алкогольній залежності відіграють клітини центрального ядра мигдалеподібного тіла мозку, ключового регулятора роботи емоцій і пам'яті.

Більше того, зловживання спиртним змінює рівні деяких гормонів в мигдалині – так, у важко питущої людини в період стриманості тут накопичується кортиколіберин.

Нагадаємо, надмірне вживання алкоголю впливає на будову ДНК і посилює залежність до спиртних напоїв.

Як повідомляв портал "Знай.uа" вчені Університету Індіани з'ясували що пиво викликає сильне звикання з усіх алкогольних напоїв.

"Знай.uа" писав, алкогольна та тютюнова залежність вважаються факторами ризику розвитку різних захворювань, включаючи, зокрема, хвороби життєво важливих органів і психічні розлади.