Міжнародна група вчених з Канади, США, Росії та Австралії провела дослідження і дійшла висновків, що глобальний суперінтелект з'явиться вже у цьому столітті. Фахівці вважають, що завдяки розвитку нанороботів вийде об'єднати людський мозок і хмарні сховища даних. Це дозволить отримати миттєвий доступ до інформації і обчислювальних ресурсів. Дослідження опубліковане на сайті журналу Frontiers in Neuroscience.

Суперінтелект

Вчені переконані, що незабаром з'являться нейронанороботи, які використовуватимуться для діагностування і лікування величезної кількості захворювань центральної нервової системи. На основі цих технологій буде створено нейрокомп'ютерний інтерфейс, що дозволить мозку і комп'ютерам безпосередньо обмінюватися інформацією. Він об'єднає розуми багатьох людей в одну єдину мережу. Роботи відслідковуватимуть активність 86 на 10 в дев'ятому ступені нейронів і 2 на 10 чотирнадцятого ступеня синапсів.

Нанороботи

Зв'язок здійснюватиметься завдяки трьом видам нанороботів – синаптоботам, глиаботам і ендонейроботам. Їх введуть у кров, вони проникнуть в окремі клітини головного мозку через гематоенцефалічний бар'єр і локалізуються в певних місцях нейронів. Синаптоботи розмістяться в безпосередній близькості від синапсів, эндонейроботи – всередині аксонів (довгих відростків нейронів). А глиаботи зосередяться на нейроглії – допоміжних клітинах нервової тканини.

Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет

На думку вчених, нейронанороботи змогли б зчитувати синаптичні сигнали і передавати інформацію зі швидкістю до 6 на 10 у шістнадцятому ступені біт у секунду по бездротовій мережі. Пристрої, які необхідні для передачі даних в хмарні сховища, можуть бути встановлені в черепі або на периферії мозку.

Наноробот

Вчені переконані, що дана технологія дозволить людям отримати доступ до знань, які були накопичені усім людством. Крім того, вона допоможе переживати досвід інших людей, отримувати освіту, вдосконалюватися і всіляко розважатися. Це посприяє розвитку суперінтелекту у людини, посилить пам'ять і покращить розпізнавання образів.

На думку вчених, нейрокомп'ютерний інтерфейс також допоможе стримати сильний штучний інтелект, якщо він коли-небудь виникне. Це захистить все людство.

Суперінтелект