Міжнародній групі фізиків вдалося з'ясувати, чому блискавка може вдарити двічі в одне і те ж місце. Відповідні результати були опубліковані в Science Alert.

Завдяки сучасній техніці, а саме телескопу LOFAR (Low-Frequency Array) вчені отримали знімки електричних розрядів з наносекундним розширенням.

"Ці дані дозволили нам вивчити блискавки настільки детально, що ми змогли дістатися до первинних процесів, які лежать в основі цього явища", - цитує видання фізика Браяна Харе з Гронінгенського університету.

Блискавка виникає спочатку з появи плазмового кишеньки – маленької кулі, яка складається з іонізованого і розігрітого газу. Від неї розходяться заряди, формуючи своєрідну мережу каналів.

Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

LOFAR допоміг фізикам побачити, що ці канали проводять не весь розряд. Деякі з частин потрапляють через розриви в каналах розряду і провокують появу так званих голок.

Ці голки існують дуже короткий уривок часу. Вони залишилися поза зоною уваги інших вчених, які досліджували блискавки.

Через ці структури і відбувається феномен – подвійний електричний удар в одне і те ж місце. Вищевказані голки виконують функцію направляючих для нових розрядів.

Нагадаємо, біля Бермудських островів виявлена база прибульців.

Як повідомляв Знай. ua, вчені виявили на астероїдах залишки стародавніх інопланетних технологій.

Знай. ua писав, що прабатька всього живого знайшли в далекому космосі.