Вчені з Національного університету Сінгапуру, досліджували роботу мозку встановили, що швидкість, з якою людина здатна вхопити, обробити, зрозуміти, зберегти і використовувати інформацію, залежить від узгодженості роботи його нейронів. Передає Хвиля.

Сінгапурські вчені виявили, що нейрони гіпокампу використовують на диво багато механізмів навчання.

У людей, гіпокамп яких вражений хворобою Альцгеймера або деменцією, порушується здатність до підтримки потрібного темпу активації нейронів. Тепер завдяки цим дослідженням у лікарів може з'явитися новий засіб для запобігання втрати пам'яті.

Як зазначили експерти, чим менше пауза між збудженням двох нейронів, тим вище швидкість, з якою вони отримують інформацію і застосовують її.

Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками

Нейрони спілкуються один з одним за допомогою синапсів, які володіють дуже високою пластичністю — їх зв'язку можуть серйозно посилюватися або послаблюватися у відповідь на інформацію, що надходить. Ці зміни лежать в основі навчання і формування спогадів.

Одна з таких форм навчання — пластичність, що залежить від часу спайка (STDP) — заснована на узгодженості кожної пари електричних спайків в пресинаптичному і постсинаптичному нейронах.

Електричний спайк в пресинаптичному нейроні стимулює виділення нейромедіаторів, які проходять через синапс і активують постсинаптичний нейрон, який перетворює інформацію назад в електричний спайк.

Коли пре - і постсинаптичні нейрони стають активні одночасно — з різницею менш ніж 30 мс — зв'язок між ними посилюється.

До того ж, вчені продемонстрували, що коли пре - і постсинаптичні спайки відбуваються одночасно, зростання синаптичної сили триває кілька годин, а синапс може посилити інформацію, так що вона збережеться в пам'яті.

Довгий час вважалося, що число нейронів в мозку дорослого ссавця не змінюється. Однак, вчені з США виявили в гіпокампі джерело нових нейронів — особливу популяцію стовбурових клітин.

Нагадаємо, вчені відновили клітини мозку через кілька годин після смерті. Мертвий мозок відроджений вперше в історії, це змінить уявлення про смерть.

Як повідомляв портал "Знай.uа", глобальний суперінтеллект з'явиться вже в цьому столітті. Технологія поліпшить пам'ять, дозволить отримувати освіту і переживати досвід інших людей.

Також "Знай.uа" писав, що відбувається з мозком під час галлюцинацій.