Цілий загін НЛО помітив астроном-любитель, в той час, коли вивчав поверхню Місяця за допомогою телескопа. З якоїсь причини інопланетяни залишили природний супутник Землі, і пішли у відкритий космос.

Так вийшло, що астроном всі свої спостереження записує на відеокамеру. Саме завдяки цій звичці зараз ми маємо докази слів чоловіка. Відеозапис прикріплений нижче. Про це повідомляють американські ЗМІ.

Очевидець впевнений, що бачив саме літаючі тарілки, а не зграю птахів. Не дарма уфологи вважають Місяць центром діяльності інопланетян. Таким чином, наш супутник є зовсім не мертвим небесним тілом. "Зелені чоловічки" навчилися добре ховатися, але все-таки час від часу знаходяться люди з зіркими очима, які викривають діяльність прибульців.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що фахівцям NASA вдалося зняти астероїд 2017 YE5, відкритий в грудні минулого року. З'ясувалося, що зроблене відкриття вчених неприємно здивувало.

У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція Тариф 7,96 грн/куб діятиме не для всіх: кому доведеться платити більше Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Українських пенсіонерів звільнили від земельного податку, дали знижку на ЖКП: хто у списку

У NASA повідомили, що раніше його хоч і вважали небезпечним для Землі, але не надали його появи значення. Тепер же стали відомі нові подробиці про астероїд 2017 YE5. Він входить в перелік Potentially hazardous asteroids – потенційно небезпечних для життя нашої планети об'єктів.

Вчені говорять, що в червні цього року астероїд зблизився з Землею, підійшовши до неї на відстань у шість мільйонів кілометрів. Це дало можливість його вивчити за допомогою радара в Голдстоуні та 305-метрової тарілки радіотелескопу "Аресібо в Пуерто-Ріко.

Як повідомляв портал "Знай.uа" американський астрофізик Ден Хупер опублікував роботу, в якій переглядає знамениті принципи Кардашева і робить цікаве припущення про те, які проблеми чекають цивілізації, що досягли високого рівня розвитку.

Радянський астрофізик Микола Кардашев у 1962 році висунув теорію про три стадії розвитку цивілізації. Згідно цієї теорії, цивілізація спочатку вичерпує ресурси своєї планети, потім приймається за енергетичні ресурси своєї зірки, а потім використовує ресурси навколишніх зірок у своїй галактиці до тих пір, поки не виникне потреба переміститися в іншу галактику.