Для розробки ліків проти раку вчені використовують неймовірні зображення ДНК в русі. З допомогою методики, яка виграла Нобеля з хімії 2017, дослідники зловили неймовірні зображення ДНК в русі, що може допомогти в лікуванні раку.

Дослідник доктор Алессандро Ваннини зазначив, що фотографії "прекрасні", і якщо порівнювати з мистецтвом, то їх можна назвати "безумовно, роботами Ван Гога".

Про це повідомила команда Інституту онкологічних досліджень, яка використовувала методику криоелектронної мікроскопії.

Вони очищали РНК-полімеразу III, занурювали її у воду, а потім швидко заморожували. Таким чином зберігається мікроскопічна структура об'єкта, і можна зафіксувати його посеред руху. Потім пучок електронів використовують для зйомки з різних кутів. А з отриманих фото роблять детальний 3D-зображення.

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Доктор Алессандро Ваннини який опублікував знахідку в журналі Nature каже: "Ви не отримуєте всю структуру відразу, ви просто бачите індивідуальні удари, і потрібен деякий час, щоб побачити загальну картину".

"Це, безумовно, як у Ван Гога", - додав він.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що атакували Землю.