У квітні Землю наздожене магнітна буря. Щодо останніх чисел місяця, вчені заявили про можливі короткострокові бурі. Дослідники повідомили, що пікові показники припадуть на 12 квітня поточного року.

Геомагнітна ситуація з 1 по 10 квітня буде відносно спокійною. А з 11 по 15 очікуються невелика геомагнітна активність. У ці моменти Земля буде під впливом сонячного вітру. Ці явища тривають до декількох днів і викликають нестабільність в роботі супутників.

Нагадаємо, що група вчених з британських університетів заявила про те, що площа льодів навколо Антарктиди, стрімко руйнується через потоки теплої океанської води. Висновки дослідників опубліковані в журналі Nature Geoscience.

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Результати досліджень учених були засновані на даних супутникових спостережень з 2010 по 2016 рік. Експерти досліджували антарктичні лінії налегания — межі льодовикового ложі, де перетинаються такі, що лежать на грунті, і плавучі частині льодовиків.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що колишній співробітник Геологічної служби США Ітан Троубрідж заявив про неминучий апокаліпсис, який настане через всесвітньо відомої планети Нібіру.

Відомо, що Ітан більше десяти років пропрацював в американському урядовому агентстві. За цей час йому вдалося дізнатися про неминучу катастрофу, яку потягне за собою наближення Нібіру до Землі. За його словами, цю інформацію ретельно засекречує.

Геолог переконаний в тому, що планета-гігант під дією величезної гравітації спровокує потужні землетруси і цунамі на Землі, з-за чого станеться кінець світу.

За словами Троубриджа, NASA знали про наближення небезпечної планети ще 30 років тому, проте вступили в змову разом з іншими державними органами, щоб приховати її існування.

Він стверджує, що ця інформація засекречена — документи фрагментовані, щоб фахівці, які з ними працюють, не могли зрозуміти цілі цієї інформації.