У водах поблизу японського узбережжя ховається гігантський вбивця, який став "відповідальним" за одне з найбільших вивержень в історії. Вчені розповіли, наскільки небезпечний вулкан під кальдерою Кікай та які будуть наслідки, якщо гігант прокинеться.

Вчені з'ясували, що супервулкан, виверження якого 7,3 тисячі років тому призвело до загибелі культури Дземон на острові Кюсо, може викинути до 32 кубічних кілометрів лави та вбити мільйони людей. – пише Science Alert.

Вчені виявили всередині вулкана купол з магмою радіусом 10 кілометрів і висотою 600 метрів. Вони знайшли докази нової вулканічної активності під кратером.

Однак, найнебезпечнішим є не викид лави з купола, а масштабне супервиверження.

Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники

"Найсерйозніша проблема, про яку ми турбуємося, - це не виверження цього лавового купола, а виникнення наступного супервиверження", - сказав вулканолог Йосююкі Тацумі.

Однак, за висновками спеціалістів, існує всього 1% ймовірності "катастрофічного" виверження супервулкана у найближчі 100 років.

Проте, якщо таке станеться, 110 мільйонів людей можуть загинути вмить, а гігантські цунамі досягнуть берегів Америки та Китаю.

Навесні вчені знову вирушать до Кальдери, щоб дослідити більш детально активність вулкана.

У США прокидаэться супервулкан

Як повідомляв портал "Знай.ua", супервулкан в Єллостоунському національному парку щодня лякає вчених виверженням, яке може обернутися просто катастрофою для планети.