Фізикам з Корнельського університету в США вдалося отримали фото окремих атомів з рекордним розширенням - менше половини ангстрема (0,39 Å).

Опис перебігу експерименту опубліковано в журналі Nature.

Минулого року фізики з Корнельського університету запропонували пристрій electron microscope pixel array detector (EMPAD). Пристрій являє собою матрицю - 128х128 пікселів, чутливих до окремих електронів. Кожен піксель реєструє кут відображення електрона; знаючи його, вчені реконструювали характеристики електронів, включаючи координати точки, звідки він був випущений.

ПриватБанк попередив українців про важливе оновлення: що змінилося Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати

Після цього дослідники закріпили на рухомий балці лист двовимірного матеріалу - сульфіду молібдену MoS2, і випустили пучки електронів, повертаючи балку під різними кутами до джерела електронів. За допомогою EMPAD і птайкографії вчені визначили відстані між окремими атомами молібдену і отримали зображення з рекордним розширенням - 0,39 Å.

"По суті ми створили найменшу в світі лінійку", - пояснює Сол Грюнер, один із авторів експерименту.

Раніше "Знай.ua" писав про те, що незвичайне сонячне затемнення в п'ятницю 13-го зняли на відео.

Часткове затемнення було помітно в південній півкулі Землі. Наступного разу в п'ятницю 13-го затемнення можна буде побачити у 2080 році. В мережі було опубліковано відео часткового сонячного затемнення, яке було помітно на південній півкулі Землі. Рідкісне явище відбулося вперше за 43 роки. Наступного разу в п'ятницю 13-го затемнення можна буде побачити в 2080 році.

Краща видимість явища спостерігалася в 5:00 за київським часом над відкритими водами Індійського і Тихого океанів, в області між Антарктидою і Австралією.

Серед вчених почали жартувати, що затемнення відбулося для пінгвінів, оскільки саме над їхніми колоніями можна було спостерігати, як Місяць на 22 відсотки закрив сонячний диск.

Помітити сонячне затемнення можна було в Австралії, Новій Зеландії і Тасманії. Однак там були закриті лише від 3 до 10 відсотків сонячного диска.

Нагадуємо також про те, що вчені стали на крок ближче до розгадки народження Всесвіту. Дослідники активно вивчають феномен найстарішої галактики у Всесвіті. Вчені вважають, що вивчення найстарішої галактики допоможе визначити початковий етап історії виникнення Всесвіту. У галактиці MACS1149-JD1, розташованій в 13,28 млрд світлових років від нас, астрономи знайшли кисень, який, на їхню думку, міг з'явитися там тільки через 500 мільйонів років після Великого вибуху.