Інформацію, яку зібрав потужний зонд Juno з використанням приладу Jovian InfraRed Auroral Mapper, говорить про те, що біля південного полюса Іо з'явилося нове джерело тепла.

Вчені заявляють, що це може вказувати на невидимий вулкан на маленькому супутнику Юпітера. Про це стало відомо завдяки повідомленням на офіційному сайті NASA.

Так, інфрачервоні дані були зібрані 16 грудня 2017 року, коли Juno знаходився на відстані близько 470 000 кілометрів від супутника.

"Нова гаряча точка, спіймана JIRAM, на Іо у 300 кілометрах від раніше виявленої. Ми не виключаємо рух або модифікацію раніше виявленої гарячої плями, однак важко уявити, що вона могла подолати таку відстань і залишитися незмінною", - розповідає Алессандро Мура, дослідник команди Juno з Національного інституту астрофізики в Римі.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками

Команда Juno продовжить оцінку даних, зібраних в ході обльоту 16 грудня, а також дані JIRAM, які будуть зібрані в ході майбутніх підльотів до Іо. Попередні місії дослідження NASA, які відвідували систему Юпітера, а також наземні спостереження виявили на Іо 150 активних вулканів. Всього учені розраховують виявити близько 250.

Зонд Juno досяг Юпітера в липні 2016 року. Спочатку передбачалося, що у Juno буде коротка тривалість життя, так як апарат повинен був виходити на орбіту Юпітера кожні 14 днів. На жаль, щось пішло не так з клапанами в паливній системі, тому зонд застряг, виконуючи 53-денні маневри замість 14 - денних.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що представники NASA показали ролик, на якому можна помітити баталії невідомих істот. Вчений Джеффрі Марсі заявив про те, що 9 липня поблизу Сонця вчені зафіксували справжню "космічну війну". Передбачається, що в космічному просторі існують конкуруючі цивілізації.

Як повідомляв портал "Знай.uа" цілий загін НЛО помітив астроном-любитель, в той час, коли вивчав поверхню Місяця за допомогою телескопа. З якоїсь причини інопланетяни залишили природний супутник Землі, і пішли у відкритий космос. Так вийшло, що астроном всі свої спостереження записує на відеокамеру. Саме завдяки цій звичці зараз ми маємо докази слів чоловіка.