У сузір'ї Кассіопеї планетологи виявили незвичайну пару зірок, одна з якої одного разу проковтнула близько дюжини двійників Землі.

До такого висновку, провівши величезну кількість досліджень, прийшли вчені з Обсерваторії Карнегі у Пасадені.

Як виявилося, космічні об'єкти можуть періодично руйнувати та "з'їдати" планети, які обертаються навколо них. Найцікавіше, що цей процес може відбуватися на різних етапах їхнього існування.

У минулому фахівці не приділяли пильної уваги подібним подіям. Вони вважали, що це не призводить до серйозних змін у зовнішності та поведінці зірок. Але не так давно, дослідники з'ясували, що поглинання планет сильно змінює спектр білих карликів та нейтронних зірок, а також впливає на існування звичайних світил, роблячи їх або більшими, або менш яскравими.

"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків

Одними з найнезвичайніших прикладів космічного "канібалізму" є HD 240430 і HD 240429. Світила зовні майже не відрізняються один від одного. Вони сформувалися близько чотирьох мільярдів років тому, і з тих пір подорожують космосом разом.

Вчені вважають, що перша з них поглинула кілька "суперземель", чия маса приблизно в 15 разів перевищує масу нашої планети. Це призвело до аномального підвищення вмісту деяких металів у її складі. Зайнятися цим питанням фахівці вирішили після того, як телескоп "Кеплер" виявив рештки двох "підсмажених" планет-гігантів.

Дивіться про нові космічні відкриття 21 століття

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", фахівці NASA розповіли, чому апокаліпсис не настав.