Американські вчені вивчили спектр космічного рентгенівського випромінювання і виявили емісійну лінію на рівні 3,5 кев.

Іншими словами, це вказує на існування невідомого джерела випромінювання. Емісійної лінією називають посилення інтенсивності випромінювання в певній області спектра. Зазвичай інтенсивність випромінювання зменшується з частотою останнього, але іноді вона стає більше або, навпаки, послаблюється (в останньому випадку мова йде про лінії поглинання).

Це пов'язано з переходом атомів, іонів і молекул на інші енергетичні рівні, в результаті чого випромінювання виділяється або поглинається. Однак природа емісійної лінії 3,5 кев ще не встановлена, тому що їй не відповідає жоден з відомих викидів фотонів.

Відзначається, що випромінювання було зафіксовано відразу кількома космічними телескопами - NuSTAR, XMM-Newton, Chandra і Сузакі. На думку вчених, це результат розпаду стерильних нейтрино-гіпотетичних частинок, які є одними з головних кандидатів на роль темної матерії. Якщо дані будуть підтверджені (а статистична похибка не виключається), це може означати, що Чумацький шлях оточений міхуром, який складається з темної матерії.

За прострочені комунальні платіжки можуть забрати половину пенсії: як ще покарають боржників "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що фотографія 1917 року, зроблена в Канаді і опублікована в книзі "Велика історія Кейп-Скотта", здається зовсім звичайної.

Однак серед групи людей на пагорбі, одягнених відповідно до моди того часу, чітко виділяється молодий чоловік у футболці та шортах, та ще й з модною на сьогодні зачіскою.

При цьому складається враження, що сидять поруч люди здивовані присутністю мандрівника в часі, і дивляться на нього з подивом. Як ніби він раптово з'явився під час зйомки.

Вчені поки відкидають можливість подорожувати в часі, але багато користувачів Інтернету впевнені, що на фото зображений саме мандрівник у часі, який з невідомої причини повернувся в минуле.