Вчені віднайшли в Канаді озера, які не контактували із зовнішнім середовищем тисячі років. Більше того, такі ж озера існують й на супутнику Юпітера. Про це повідомляє видання Sci-News.

У світі близько 400 підлідних озер, але знайдені в Канаді вважаються єдиними в світі надсоленими підлідними озерами. Їх солоність понад 40 проміле, для порівняння: солоність Чорного моря дорівнює 18 проміле, Середземного - 39 проміле.

"Якщо в цих озерах є життя, то воно було ізольованим від решти світу принаймні 120 000 років. Цікаво подивитися, як воно еволюціонувало. Якщо нам вдасться роздобути зразки води, то ми зможемо встановити наявність бактерій та мікроорганізмів усередині", – розповіла дослідниця Ані Рутісхаузер.

Варто зазначити, що в 2011 році подібні солоні озера виявили на супутнику Юпітера Європі. Вчені стверджують, що вивчення канадських озер допоможе розібратися із можливістю існування позаземного життя. Раніше спеціалісти NASA досліджували відкриті солоні озера Каліфорнії, проте зараз у них з’явився набагато цікавіший об’єкт для вивчення.

Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно

Як раніше передавав портал "Знай.ua", завдяки Сонцю існує життя на Землі. Але крім очевидних причин впливу Сонця на наше життя, вчені постійно виявляють все нові і нові взаємозв'язки явищ, що відбуваються на Сонці, і того, що відбувається в житті кожної людини.

Провівши комплексний статистичний аналіз середньої тривалості життя декількох поколінь людей, група європейських вчених дійшла до сенсаційного висновку, що довжина життя людини безпосередньо залежить від активності Сонця. Про це повідомляє Sivtelegram.

Так, вчені пояснили, що Сонце виділяє велику кількість плазми в своїй найбільш активній фазі, що призводить до того, що сонячні вітри в більшій кількості "обдувають" нашу планету та інші планети сонячної системи.

Нагадаємо, обсерваторія сонячної динаміки NASA представила кадри, на яких можна побачити активність магнітного поля Сонця.

На кадрах можна побачити безліч яскравих дуг силових ліній. Відомо, що дуги почали з'являтися 27-28 березня, після кількох днів відсутності сонячної активності.