У Єгипті знайшли залишки їжі, а саме сир, який вважають найстарішим. За дослідженням вчених, його виготовляли одразу із трьох видів молока приблизно три тисячі років тому.

Про це повідомляє видання Al Youm as Sabia.

Знахідку виявили під час розкопок в пірамідальному комплексі Саккара. За даними видання, археологи з Італії виявили останки сиру в одному з некрополів.

За підрахунокм дослідників, 3200 річний сир виготовили між 1290 и 1213 роками до нашої ери.

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

До його складу входить одразу три види молока. Його виготовляли з коров’ячого, козячого та овечого молока. Аналіз показав ще й наявність бактерія, які викликають так звану середземноморську лихоманку.

Археологи відкопали "золоту людину"

Археологи з розкопок кургану "Елеке сази" в ВКО представили громадськості нові унікальні знахідки.

Дослідники розповіли, що виявили "золоту людину". Це юнак, вік якого приблизно 17-18 років. Знахідка датується 8-7 століттями до нашої ери. Останки відносять до раннесакського часу.

Юнака муміфікували після смерті. За висновками вчених, ця особа належала знатному роду. Поруч з ним лежала золота зброя, а на тілі були золоті прикраси.

Фахівці вважають, що цей виріб є відзнакою і показником статусу людини. Взуття "золотої людини" обшите дрібним золотим бісером.

Дивіться: Топ-10 найзагадковіших археологічних знахідок

Нагадаємо, за зовсім випадкових обставин, як це буває часто, вдалося зробити унікальне відкриття. Так в єгипетському Луксорі була виявлена нова статуя Сфінкса.

Як повідомляв Знай.ua, стародавні єгиптяни прославилися своїми феноменальними архітектурними спорудами, творами мистецтва і великим пантеоном екзотичних богів. Багато істориків і мистецтвознавців божеволіють, ламаючи голову над питанням: навіщо єгиптянам штучний примітивізм в живописі?

Також Знай.ua писав, що світу давно відомі винаходи єгиптян, якими користуються сучасні люди у всьому світі. Вчені склали список головних із них.