Вчені з Єльського університету створили самі докладні на даний момент карти, на яких представлені безпрецедентні деталі структури молекулярної хмари Оріон А, пише Телеграф.
Так, повідомляється, що в хмарі розташовано безліч середовищ зореутворення, таких як зоряні кластери, подібні до того, в якому, імовірно, сформувалася Сонце. Висновки дослідників опубліковані в Astrophysical Journal Supplements.

"Наші карти досліджують широкий діапазон фізичних масштабів, щоб вивчити формування зірок в молекулярних хмарах і вплив молодих зірок на свою материнську хмару", - заявив один з авторів дослідження Шуо Конг.

За його словами, команда дослідників побудувала карти хмари Оріон А, поєднавши дані однозеркального телескопа і інтерферометра. Разом карти і набір даних відомі як CARMA-NRO Orion Survey. Карти покликані допомогти дослідникам відкалібрувати моделі зоряного формування в позагалактичних дослідженнях.

Нагадаємо, орбітальна обсерваторія "Хаббл" отримала фотографії незвичайної галактики NGC 1032 в сузір'ї Кита, що стала схожою на котяче око з-за того, що ми дивимося на неї майже збоку, повідомляє сайт космічного телескопа.

Як сьогодні вважають астрономи і космологи, Всесвіт містить у собі приблизно рівну кількість еліптичних і спіральних галактик, які помітно розрізняються не тільки своєю формою, але й історією формуванням та тим, які типи зірок в них живуть і формуються.

На відміну від досить одноманітних еліптичних галактик спіральні галактики виглядають дуже строкато. Вони можуть мати як двома, так і чотирма або ще більшим числом "рукавів" в їх центрі може бути так звана перемичка, особлива щільна група зірок, та сама форма спіралей може досить сильно відрізнятися.

"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Погрожують відключенням та вимагають гроші: українці скаржаться на терор "газовиків" Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову

Ще в 1926 році Едвін Хаббл припустив, аналізуючи фотографії відомих тоді спіральних і еліптичних галактик, що їх форма далеко не випадкова і що вона відображає історію їх еволюції. Згодом з'ясувалося, що еволюція галактик йшла рівно в протилежний бік, ніж думав Хаббл, однак придумана їм послідовність виявилася дійсно пов'язана з хімічним складом, формою, структурою та деякими іншими рисами галактик.

Як повідомляв портал "Знай.uа", астероїд, який зник ще вісім років тому, повернувся, як Термінатор. Астрономи очікують, що буквально днями він максимально наблизиться до планети Земля. Адже довгий час він вважався зниклим".