Приготуйтеся побачити щось дивовижне. Можливо це надихне вас на якійсь неймовірний вчинок. Астронавт NASA Річард Арнольд, який на цей момент перебуває на борту Міжнародної космічної станції, опублікував відео з краєвидами землі, знятими з МКС — коли та пролітала над Америкою.

"A stunning daytime traverse from #SanFrancisco southward through the Americas".

"Чудовий денний перехід від #SanFrancisco на південь Америки", - пише астронавт.

Кімната з краєвидом Землі

«Кімната з краєвидом Землі»: астронавт NASA Рікі Арнольд поділився кадрами, знятими з МКС — коли та пролітала над Америкою

Posted by hromadske.ua on Saturday, 14 July 2018
Нагадаємо, астронавт NASA Ріки Арнольд, який на даний момент знаходиться на борту Міжнародної космічної станції, на своїй сторінці в Twitter опублікував знімок Перської затоки.

Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого

На знімку можна помітити також вогні міст, які розташовуються по берегах водойми.

"Навіть темрява ночі не може приховати фарб пустелі, яка межує з Перською затокою", - написав Арнольд в підписі до фото.

Площа затоки складає 239 тисяч квадратних кілометрів, довжина - 926 кілометрів, а ширина - 180-320 кілометрів. Прибережними країнами Перської затоки є Оман, Об'єднані Арабські Емірати, Саудівська Аравія, Катар, Бахрейн, Кувейт, Ірак і Іран.

Крім того варто відзначити, що вчені з допомогою телескопа "Хаббл" отримали знімок карликової галактики IC 4870, в центрі якої можна помітити нитки блакитного газу.

Космічне агентство NASA повідомило, що галактика знаходиться на відстані 28 мільйонів світлових років від Землі в сузір'ї Павич. Вона була відкрита ще в 1900 році американським астрономом Делайлом Стюартом.

Також, фахівцям NASA вдалося зняти астероїд 2017 YE5, відкритий в грудні минулого року. З'ясувалося, що зроблене відкриття вчених неприємно здивувало.

У NASA повідомили, що раніше його хоч і вважали небезпечним для Землі, але не надали його появі великого значення. Тепер же стали відомі нові подробиці про астероїд 2017 YE5. Він входить в перелік Potentially hazardous asteroids – потенційно небезпечних для життя нашої планети об'єктів.

Вчені говорять, що в червні цього року астероїд зблизився з Землею, підійшовши до неї на відстань у шість мільйонів кілометрів. Це дало можливість його вивчити з допомогою радара в Голдстоуні і 305-метрової тарілки радіотелескопу "Аресібо" в Пуерто-Ріко.

Як повідомляв портал "Знай.ua", на МКС, в сегменті, що належить США, вийшла з ладу важлива для підтримки життя система. Астронавтам доведеться самостійно провеcти ремонтні роботи у відкритому космосі. Повідомляється, поломка виявлена в сегменті, що відповідає за видалення вуглекислого газу.