Усі спогади у людей до трирічного віку насправді є уявними і не можуть бути справжніми через особливості розвитку мозку.

Такий висновок зробили вчені з Лондонського і Ноттінгемського університетів, повідомляє Psychological Science Journal.

У дослідженні взяли участь 6 640 людей, 2 487 з них стверджували, що пам'ятають себе з двох років, а 893 – до року.

За словами науковців, людині розповідають будь-який випадок з її життя і вона починає уявляти, як це було. Потім розповідь накладається на реальні спогади і формується вигадана пам'ять.

Замість відключення – щоденна пеня: комунальники попередили боржників Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили" Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

"Однак насправді через особливості розвитку мозку людина не може пам’ятати, що було у перші три роки життя", - розповідають науковці.

Попри те, що всі спогади до трьох років – лиш гра уява, правдивими їх вважають 40% людей.

Раніше "Знай.ua" писав про те, що американські вчені в ході досліджень і експериментів назвали предмети, які здатні негативно вплинути на розвиток мозку дитини. Причиною цього можуть бути фталати, пише The Daily Mail. Вони міститися в пластикових харчових контейнерах і парфумах.

Експеримент, зокрема, проводили на тваринах. Вагітним і годуючим самкам мишей давали печиво з фталатами. Після того, як потомство зросло, вчені проаналізували їх мозок. Дослідники підрахували нейрони і синапси (місця зв'язки нейронів) в префронтальній корі головного мозку. Ця зона пов'язана з плануванням, контролем імпульсів.

Виявилося, що у тварин, які під час вагітності мали контакт з фталатами, було менше число нейронів і синапсів. Проте вчені запевняють, що повністю уникнути контакту з кислотою практично неможливо.

Нагадаємо, вчені провели дослідження і озвучили висновок, що розумним жінкам варто народжувати від дурних чоловіків. Виявилося, що у світі розумних чоловіків в рази менше, ніж жінок, а тому панянки ризикують і зовсім залишитися без сімей.

Британські вчені, спираючись на дослідження і статистичні дані запевняють, що у світі набагато більше жінок-інтелектуалок, ніж чоловіків. Само собою, більшість розумних жінок примхливі у своєму виборі супутника життя і хочуть бачити поряд з собою інтелектуалів для подальшого створення сім'ї і народження спадкоємців.

Нагадуємо також про те, що лікарі розвінчали головні міфи про вагітність. Існує багато міфів про куріння під час вагітності, які деякі дівчата використовують як виправдання своєму небажанню позбавлятися від цієї згубної звички.