Трансплантацією в наші дні вже нікого не здивуєш. Медики навчилися пересаджувати більшу частину органів і тканин нашого організму. Але що б ви відповіли, якби вам сказали, що можна пересадити не тільки якусь частину тіла, але і, наприклад, пам'ять? Журнал eNeuro повідомляє, що це реально.

Якийсь час тому вважалося, що пам'ять – це лише результат генерації електричних імпульсів, які виникають між клітинами гіпокампа, але у 2012 році в цій анатомічної структурі були виявлені энграм-нейрони.

Таким чином, можна зробити висновок, що пам'ять має не тільки електричну, а й хімічну природу. Продовжуючи дослідження, група вчених з університету Каліфорнії в Лос-Анджелесі на чолі з Девідом Гланцменом провели експеримент, в ході якого їм вдалося передати пам'ять одного найпростішого організму іншому завдяки трансплантації РНК з энграм-нейронів.

Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

"Відкриття того, що пересадка РНК від одного слизняка до іншого передає йому пам'ять першої особини, стало доказом того, що спогади можуть зберігатися не тільки всередині синапсів, але в іншому вигляді. Можливо, в майбутньому ми зможемо пригнічувати стару пам'ять або записувати нову інформацію прямо в мозок".

Своє відкриття вчені зробили в ході дослідження каліфорнійських морських зайців, великих отруйних морських слимаків, дозволили виявити ще більш цікаві закономірності. Вчені виростили 2 колонії слимаків. Одна жила в безпечних для життя умовах, а ось другу через певні проміжки часу били струмом, тим самим змушуючи слимаків переживати за своє життя.

Через 2 дні друга колонія виробила особливі алгоритми поведінки для того, щоб уникати небезпеки. Після цього РНК другої групи пересадили особинам з першої. Виявилося, що до цього спокійні молюски починали вести себе так само, як і їх родичі, яких били струмом. Вони переживали перед черговим розрядом. Таким чином вдалося встановити, що пам'ять може бути не тільки витягнута, але і передана іншому організму.

Раніше портал "Знай.uа" писав про дивну двухголовом монстрі з США.