Питання про зміну тарифів на пасажирські перевезення необхідно терміново вирішити. Таку інформацію під час конференції Grain Ukraine повідомив директор по економіці і фінансах Укрзалізниці (УЗ) Андрій Рязанцев.

«Тут багато гострих кутів. Навряд чи для економіки держави в цілому добре, коли УЗ продає свої послуги нижче рівня собівартості, як це відбувається в пасажирських перевезеннях», - зазначив він.

Рязанцев уточнив, що на сьогоднішній день Укрзалізниця вважається монополістом на ринку надання послуг з пасажирських перевезень та за рахунок демпінгу не дає розвиватися іншим видам перевезення. «Ми коли-небудь прийдемо до ситуації, коли наші приміські перевезення з'їдять свої основні засоби, але альтернатива на ринку не з'явиться, так як ми в свій час демпенговали і ніхто не міг нам стати конкурентом», - повідомив глава.

Слід нагадати, що в травні 2018 року тариф на залізничні пасажирські перевезення піднявся на 12%. Наступне підвищення заплановано на 1 жовтня 2018 року – знову на 12%. Виходить, що сумарний ріст за рік буде становити більше 25%.

Раніше стало відомо, чого саме варто очікувати і побоюватися з моменту підвищення тарифу на квитки від Укрзалізниці. Через збільшення цін на вантажоперевезення, експорт дасть збій і країна відчує продуктову кризу, як повідомляють експерти.

Популярні новини зараз
З 1 квітня почнете отримувати від 3 520 до 8 тисяч гривень: чиї виплати стали більшими Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

Нагадаємо, «Знай.ua» повідомляв, що Укрзалізниця не відповідає на скарги клієнтів з приводу жахливого сервісу та відверто не йде на поступки в плані компенсації за незручності. Пасажири здивовані якістю обслуговування і зовнішнім виглядом поїздів, а також не дотриманням санітарних норм.

«Знай.ua» інформував, що скоро поїзда УЗ будуть поділені на три категорії, які будуть враховані при купівлі квитків. Класи будуть розділені за віком складів. Відповідно ті потяги, що постарше будуть коштувати дешевше, для охочих придбати квитки на місця в нових поїздах ціни будуть вище.