В соцмережах українці підняли питання про недостатньо хорошу роботу  розхваленого 4G. Зокрема, йдеться про те, що він постійно вибиває.

Так, користувач Дар'я Давидова звернулася зі скаргою до компанії "Vodafone" стосовно поганої роботи зв'язку.

Діалог вийшов наступним чином:

"Добрий день! У мене жахливо працює 4G, постійно вибиває. - Бо він у вас постійно ввімкнений. Вимикайте, коли не користуєтесь інтернетом. - То я для цього і купляла пакет з безлімітним інтернетом, щоб постійно бути на зв’язку. Vodafone Ukraine, може, хай ваш консультант краще вже порадить мені змінити оператора?"

Користувачі  соцмережі дали кілька порад дописувачці.

І не забувайте вимикати телефон коли не дзвоните комусь. А якщо хтось вам захоче подзвонити, то нехай залишить повідомлення на автовідповідачі, або скористається старим-добрим пейджером", - пише Ярослав Балло.

Зокрема, користувачі радять змінити сім-картку.

Мобільний оператор запевняє, що збоїв у роботі 4G немає.

Нагадаємо, Мобільні оператори різко підняли ціни на зв'язок: на клієнтів - начхати

Мобільні оператори України перед Новим роком підняли тарифи на 20-70 гривень в залежності від пакету. При цьому в першому кварталі 2019 року не виключається ще одна хвиля підвищень тарифів.

Як повідомляв Знай. ua, в Україні масово дорожчає мобільний зв'язок: скільки доведеться платити. Готуйте гаманці для нових тарифів.

Знай. ua писав, що Kyivstar здер з українців три шкури: старі тарифи в минулому, готуйте гаманці. Клієнти і без того скаржаться на надто високі ціни.

Очередная волна закрытия тарифов ознаменуется автоматическим переводом клиентов абонента на подобранные планы из тех, что являются новыми, а также более дорогими.

Как говорит "Киевстар", компания пошла на такой шаг, дабы "улучшить обслуживание абонентов и предоставить им выгодные условия для общения".

Уже ясно, что закроют тариф "Онлайн 4G" (абоненты уже начали получать соответствующие SMS-сообщения). Его ввели в августе 2017 года.