Українські перевізники змушені йти на кардинальні заходи. Вони відмовляються їхати в рейси з очевидної причини – жахливий стан доріг. Приміром, нещодавно у Дрогобичі помітили оголошення з написом: "Автобусів не буде через бездоріжжя".

Відповідним знімком у своєму Facebook поділився юрист Михайло Шнайдер:

"Це та сама 145 Реформа? Або вже 146?" , - іронізує він.

Погані дороги в Україні: ситуація на критичному рівні

Популярні новини зараз
"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків
Показати ще

95% українських доріг - "у дуже поганому стані", кажуть в "Укравтодорі".

Втім, реальних змін поки не видно, у той час, як сусідня Польща розібралася із цим питанням ще на початку 2000-х років, а Німеччина взагалі – зразковий приклад для ремонтників, асфальт тут – просто мрія кожного водія.

"Український діагноз" - це "хронічне недофінансування" ремонту дорожнього покриття. Минулого року, приміром, в Україні відремонтували лише 1% доріг, у 2013-2014 було ще менше.

Ще одна проблема - погода і клімат. Хоча ці пояснення часто стають темою для інтернет-мемів, чиновники кажуть, що усе насправді так: якщо, наприклад, у Швеції взимку здебільшого мінусова температура, то в Україні цього сезону вона 50 разів перетинала позначку "нуль".

Тобто, вода, яка потрапила до тріщин в асфальті, неодноразово замерзала і розмерзалася з усіма наслідками. В Україні майже 170 тисяч кілометрів доріг і 250 тисяч кілометрів міських вулиць (за останніми стежить не "Укравтодор", а місцеві структури).

Приблизно половина із тих грошей, що вже є, йде на погашення кредитів та давніх боргів. У підсумку, каже пан Новак, вони можуть залатати не більше третини ям. від так званого "поямкового ремонту", який в Україні традиційно вважають одним із джерел розкрадання бюджетних грошей, треба відмовитися.

Тепер же називає його "меншим злом", тому що за ті гроші, що є, можна провести повноцінний ремонт 30 кілометрів доріг, або ж підлатати 400 кілометрів.

Дивіться: Топ найгірших доріг України

Нагадаємо, ПриватБанк показав, чим обернувся обмін валют онлайн.

Як повідомляв портал "Знай.ua", стало відомо, як швидко заробити на євробляхах.

Також "Знай.ua" писав, у Харкові підлітки увірвались в метро, протестуючи проти подорожчання проїзду.