Стало відомо, що один із найпопулярніших інтернет-провайдерів в Україні Ланет підвищує вартість обслуговування на третину вже з 1 березня 2019 року. Про це повідомляє Хвиля.

Як пояснили в компанії, підвищення цін пов'язане зі збільшенням собівартості послуг. Старі тарифні плани на нові замінять абонентам, які користуються такими пакетами: «Протон», «Гигапорт Турбо-світ x2», «Форсаж Гігабіт», «Альфа Гігабіт», «Альфа», «Flash-150», «Carbon old», «Протон +», «Корунд», «Carbon», «Сапфір», «Fiber +», «Турбо Гігабіт», «Зета Гігабіт».

Так, абоненти, підключені до вищеперелічених тарифних пакетів, будуть автоматично переведені на інші пропозиції. Зокрема, абоненти, які користуються послугою «Інтернет без підключення ТБ» на умовах тарифних пакетів «Альфа», «Flash-150», «Корунд», «Сапфір», «Fiber+» будуть переведені на тариф «Корунд +» вартістю 157 грн/30 днів.

Абоненти, які отримують послугу «Інтернет без підключення ТБ» на умовах тарифних пакетів «Протон», «Гігапорт», «Турбо-світ x2», «Форсаж Гігабіт», «Альфа Гігабіт», «Carbon old», «Протон +», «Carbon», «Турбо Гігабіт», «Зета Гігабіт» будуть переведені на тариф «Рубін+» вартістю 197 грн/30 днів.

Клієнти «Ланет», які користуються послугами «Інтернет і ТВ-пакет» «Core +», будуть переведені на тариф «Bronze +» вартістю 199 грн/30 днів.

Абоненти, які використовують «Інтернет і ТВ-пакет «Prime +», будуть переведені на тариф і пакет кабельного ТБ «Prime +», сумарна вартість яких становить 318 грн/30 днів.

Користувачі з послугами Інтернет і ТБ-пакету «Baza +» будуть переведені на тариф «Aurum +» вартістю 279 грн/30 днів. Абоненти, які користуються архівними ТВ-пакетом «Baza + old» будуть переведені на пакет «Baza +» вартістю 119 грн/30 днів. Клієнти з архівним ТВ-пакетом «Prime + old», будуть переведені на пакет «Prime +» вартістю 179 грн/30 днів.

Нагадаємо, що державний банк "ПриватБанк" повідомив інформацію про те, скільки було куплено в перший день валюти онлайн у системі онлайн банкінгу "Приват24".

Як повідомляв портал Знай.uа, на Новій Пошті змінилося керівництво. Повідомляється, що це не може не позначитися на роботі компанії і на рівні її обслуговування клієнтів.

Також портал Знай.uа писав, що багато українців почали отримувати попередження від мобільного оператора "Київстар" про те, що їх діючі тарифні пакети припиняють свою роботу.