У Києві з'явилися перші інформаційні термінали, за допомогою яких можна буде викликати поліцію, отримати інформацію і консультацію.

Про це повідомляє прес-служба Національної поліції столиці України.

"Сучасний планшетний комунікатор буде виконувати не лише консультативно-інформаційну функцію, а й надасть можливість людям у зручний спосіб звернутися до працівників поліції з найбільш поширеними питаннями", - йдеться в повідомленні.

Керівництво Нацполіції презентувало термінал, який знаходиться безпосередньо біля будівлі ГУ Національної поліції Києва по вул. Володимирській. Ще один термінал працює в Шевченківському районі у фойє райуправління. Також планується відкриття ще одного такого терміналу.

Популярні новини зараз
Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

"Це сучасне планшетний пристрій, яке дозволяє за принципом touch screen отримати необхідну людині інформацію, спрощує процедуру взаємовідносин з органами поліції", - розповів заступник голови Нацполіції Костянтин Бушуєв.

За допомогою інформаційного термінала можна викликати поліцію, повідомити про правопорушення, отримати правову допомогу, а також ознайомитися зі своїми правами.

У терміналі також передбачена спеціальна функція під назвою функція "Я — дитина". З її допомогою діти можуть повідомити поліції, що вони потрапили в біду.

Крім того, серед модулів терміналу — запис на особистий прийом, зв'язок з керівником слідства, карта з інформацією про дільничних офіцерів, дані про розшук людей, а також інформаційні модулі з викладом прав і статистика.

Використовуючи інтерактивну мапу, можна буде визначити адресу та контактні дані свого дільничного офіцера поліції, повідомити про випадки корупції відповідальним підрозділам, дізнатися статистичні дані, а також отримати корисну інформацію щодо захисту прав.

У свою чергу працівникам поліції інформаційний термінал допоможе оптимізувати роботу зі зверненнями людей, зменшити кількість паперової роботи та навантаження та оперативно надавати громадянам відповіді на ті запитання, які їх цікавлять.

Нагадаємо, що українських водіїв розглянуть вздовж і впоперек: що потрібно знати про нові правила.