Оператор мобільного зв'язку lifecell поскаржився в НКРЗІ на Київстар. У заяві сказано, що оператор "не відпускає" своїх абонентів в рамках послуги перенесення номера MNP. Копію листа, адресованого голові НКРЗІ, оприлюднили у Facebook CEO компанії Ісмет Языджы.

Представники lifecell стверджують, що абоненти, які збираються перейти до них від Київстар, отримують повідомлення з кодом "404" від базового оператора про те, що номер неактивний. Разом з тим номери працюють.

"У період з 1 по 15 травня 1437 спрямованих оператору-донору ПРАТ "Київстар" запитів було отримано 945 відмов на перенесення номера, що складає 66% відмов серед усіх спрямованих цьому оператору-донору запитів. При цьому з помилкою "404" надійшло 476 відмов", - сказано у листі lifecell.

У коментарі виданню Liga.net анонімний представник Київстару визнав, що проблема існує, проте назвав її "IT-багом", а не злим умислом. Основною причиною такого бага джерело назвав поспіх під час запуску послуги, так як відповідальних "поторапливали встигнути до 1 травня".

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну На ТЦК чекає колапс: терміни поставили в глухий кут Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Варто зазначити, що не вперше lifecell скаржиться на Київстар. Представники "Київстар" зазначають, що оператор виконує всі заявки, які відповідають вимогам затвердженого НКРЗІ "Порядку надання послуг перенесення номерів". Однак клієнтам можуть відмовити в перенесенні номера "у разі, якщо подано неповні або недостовірні дані про себе, якщо номер телефону абонента раніше був відключений через заборгованість або абонент подав заявки відразу до декількох операторів мобільного зв'язку".

"Технічних обмежень щодо надання сервісу з боку "Київстар" немає. Однак, як ми неодноразово говорили, послуга MNP - нова для телеком-ринку України, технологічно складна, у ній задіяно багато компаній, крім операторів мобільного зв'язку. Тому на початковому етапі роботи у якийсь із сторін можуть виникати короткочасні складності. Якщо такі труднощі виникають на стороні "Київстар", ми їх оперативно усуваємо в робочому порядку", - коментують представники оператора.

Нагадаємо, Kyivstar вкотре підставив власних клієнтів: сотні українців лишилися ні з чим.

Як повідомляв "Знай.ua", український мобільний оператор lifecell у черговий раз вимагає через суд визнати "Київстар" і Vodafone монополістами.

Також "Знай.ua" писав, про магічне зникнення грошей від Kyivstar: все відбувається, поки ви спите.